Hoge bloeddruk

Ik moet straks terug naar de vk om te kijken of mijn bloeddruk nog steeds te hoog is ben nu bijna 32 wkn zwanger. Nog geen idee wat ze gaan doen als hij nog steeds aan de hoge kant is we moeten het afwachten straks.
 
Ik mag maandag weer naar de vk en ben benieuwd hoe mijn bloeddruk dan is. De mijne stijgt al als ik weet dat hij opgemeten gaat worden. Vorige keer was hij 140/80, dus we zullen zien. Ik ben trouwens 22 weken.
 
Bij mij was hij vanmorgen 140/85 dus het kan nog hoger. Zolang hij niet boven de 90 komt is het goed. Dus was er weer blij mee. En ook bij mij stijgt mijn bloeddruk alleen al bij de gedachte dat ze hem op gaan meten dus waarschijnlijk is hij normaal gesproken lager. Volgende week weer terug want ze houden het natuurlijk wel extra in de gaten. Suc6 met de bloeddruk!
 
Ik ben 20 weken & 2 dagen zwanger en ook ik gebruik methyldopa.
Mijn bloeddruk is nu keurig: 134/80
Dus tot op heden werken ze uitstekend!

Voor mijn zwangerschap kampte ik al regelmatig met een hoge bloeddruk, dus mede daarom ben ik in het ziekenhuis voor de maandelijkse controles.
Ik heb in het begin veel last gehad van bijwerkingen. Ik was ontzettend moe en had een hele droge mond. Of het echt de bijwerkingen van de medicijnen zijn geweest, of het feit dat mijn lichaam reageert op de lagere bloeddruk, who knows?
 
Terug
Bovenaan