hogebloeddruk :-(

Hoi Susan

Vervelende berichten ging inderdaad over mijn vriendinnen. Een van hun werd vorige week opgenomen in het ziekenhuis in 24ste week met weeen en een baarmoeder die klaar was voor de bevalling. Gelukkig werd het gestopt en zij is nu weer thuis. De vader van een andere goede vriendin pleegde vorige week zelfmoord. Heb vandaag goed met haar kunnen spreken en het helpt ook voor mij om haar ff te horen lachen.  Gelukkig heb ik ook vriendinnen waar het goed mee gaat en het is  ook super dat mijn bloeddruk  nu wat lager is en dat ik beter  kan slapen.

Mor74  

Dat zijn echt heel vervelende gebeurtenissen! Gelukkig dat het met je zwangere vriendin weer beter gaat. Hopelijk blijft het voorlopig goed gaan, in ieder geval tot het kindje goed levensvatbaar is. Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als ze het kindje kan voldragen.

En het overlijden van een ouder van een goede vriendin is ook al moeilijk. Dat haar vader zelfmoord heeft gepleegd maakt het nog een stukje zwaarder. Ik kan me voorstellen dat het fijn was om haar weer te horen lachen. Maar dan krijg je het goed voor je kiezen zeg!

Veel sterkte! en gelukkig heb je nog andere vriendinnen waar je zelf bij terecht kunt!

Groetjes,
Susan

ik had vandaag een controle afspraak en mijn bloeddruk was hoog! Eerst extreem hoog, maar de dokter dacht dat het misschien een verkeerde meeting was, dus nieuwe meeting gedaan en toen was ie op het randje 145/90... blegh. Ik moest bijna blijven, maar ze heeft even een echootje gemaakt (krijg ik bij elke controle) en mijn kleintje was volledig ingedaald en alles zag er goed uit.
Volgende week weer controle, maar ja ik geloof dat dat normaal is met 36+ weken...

Terug
Bovenaan