hoi ben er weer

A

Anoniem

Guest
hallo naar een tijdje rustig aan gedaan en alles goed over na gedacht te hebben samen met men man om voor een tweede te gaan omdat we best een rot jaar achter de rug hebben men man heeft een henia is 2 nov 2010 geholpen maar helaas er zit alweer een nieuwe dus eerst door de mri en dan maar weer afwachten wat ze gaan doen en dat men zoon nu bijna 11 jaar een form van autisme heeft kleinfeltersyndroom vonden we toch dat de tijd rijp is voor een tweede dus we zijn aan het klussen geweest hahaha mijn nod is 14 junie dus best wel spannend zelf denk ik dat ik gewoon ong wordt helaas dan de volgene maand weer maar laten we maar eerst afwachten heel veel liefs van mij

Hoi marie, spannend hoor. Hoop dat het snel raar is

x yvonne

Welkom terug en veel succes!! (en klusplezier natuurlijk!)

Liefs ciomama

meiden bedankt klusplezier zal ik zeker wel hebben en julie ook he en lekker van genieten

Komt een spannende tijd aan. Wat erg allemaal zeg! Hoop dat jullie dan een superbeloning krijgen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

hihihi hoop ik ook maar is gewoon even afwachten en veel klussen julie ook he en lekker van genieten

ik hoop heel stiekem dat ik zwanger ben wie niet dan kan ik het mooi vertellen op de verjaardag van men zoon maar ja is ook even een verdriet aan wie ik het liefs eerst zou vertellen die is er niet meer men lieve pa die is 2008 overleden aan kanker en ik heb er nog stees moelijk mee al laat ik het niet zien aan een ander maar in men gedachte weet ik dat hij het dan wel weet nog een paar dagen wachten wel een beetje rot gevoel in men buik gisteren klein beetje bloedverlies gehad zou het nu toch echt zijn maar ja je lichaam kan je goed voor de gek houden duimen maar liefs mariejan

Terug
Bovenaan