A
Anoniem
Guest
men ong gevoel in de buik is weg zal dat een goed teken zijn is me opgevallen als ik rustig lig gaat de pijn over zal het nu dan wel zo zijn heel stiekem hoop ik het maar ja je maak je zelf wel gek test halen doe ik nog niet dus nog even in de onzeker hijd ik had het ook mooi verkeerd met men nod dat moet niet de 14e zijn maar de 13e maar ja ik ben meestal paardagen eerder deze week is men nod o wat spannend met men eerste kwam ik met de 6 e week achter toen ook hele tijd het gevoel dat je ongesteld moet worden daar loop je dan met een maand verband in op je werk je weet maar nooit ooo 26 junie moet men man door de mri hij kan nu haast niet lopen van de pijn o wat ben ik dat zat zo ben je twee jaar met hem bezig met men zoon ook ziekenhuis in en uit omdat hij telang is voor zijn leeftijd alle bloed onderzoek gehad alles goed mooi ook door de mri gewesst kijken naar de groeihormoon ook goed ze dokter weet het niet meer nu nog naar gronigen met hem maar dat doen we niet we gaan geen poppetje kijken en niet weer bloedonderzoek is genoeg geweest nu zo even van me af gepraat dat lucht even op .