hoi dames kennen jullie me nog

dat is weer ff geleden dat ik hier wat heb neer gezet
ff wat opfrissen
januari een bbz een een mk erachteraan
wat een zware tijd was dat en ik zit nog in een lastige pakket
die mk heb ik nog steeds niet kunnen verwerken ,en eind april is onverwachts mijn schoonvader overleden op 54 jarige leeftijd en we zijn toen precies weer zwanger geraakt
dus ee3n mk die ik niet verwerkt heb
een dubbele rouwproces en een zwangerschap waar vik op dit moment niet van kan genieten
ben gisteren voor de 2de keer bij mijn gyn geweest en op de echo was alles goed we hebben het hartje gehoord,was wel een beetje emotioneel voor ons,en mijn schoonvader was gisteren ook nog eens jarig pfff
maar nu weten we hoever ik ben en dat alles goed is 9 weken en 3 dagen
maar ik probeer ervan te genieten maar het lukt nog niet echt
het heeft ff wat tijd nodig heel wat tijd
nou ik heb weer ff genoeg geklaagd over mezelf en bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om het te lezen

groetjes

Nou meid, jij hebt flink wat voor je kiezen gehad de laatste tijd! Een miskraam is ook zo heftig en verdrietig. En darvoor nog een bbz, ook niet mis. En je schoonvader onverwachts overleden. Genoeg om je ellendig te voelen en even te willen "klagen". Gewoon doen dus hier hoor, daar zijn we voor.
Heb je na 2x een goede echo niet wat meer hoop dat het wel goed komt deze keer? Ik hoop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen en je kan gaan genieten van deze zwangerschap en het wondertje in jouw buik!
Liefs Tara

dank je wel

ik vind het zo jammer ik kijk iedere dag hier ff en er blijft maar 1 reaktie op staan jammer
maar ik wil jou heel erg bedanken dat je het ff heb gelezen

groetjes

Lieve Engel,
Ook ik heb je verhaal gelezen en ik leef erg met je mee.
Je hebt veel verdriet gehad de laatste tijd en ik snap dat het je zwaar valt nu te genieten van je zwangerschap.
Alsof al het andere er niet is geweest. Ik herken dat gevoel, na twee miskramen ben ik nu 18 weken zwanger van onze tweede. Iedereen roept maar dat we nu moeten genieten. Dat doe ik ook wel, maar er zijn nog genoeg momenten dat ik het heel moeilijk heb. Wat je mee hebt gemaakt maakt ook zo onzeker. Het leven blijkt niet zo vanzelfsprekend, en het is heel moeilijk om daar weer een weg in te vinden. Soms voel ik me ook schuldig naar dit kindje, alsof ik me niet genoeg verheug op zijn komst.
Maar het vertrouwen groeit met de week. Ik hoop dat dit voor jou ook zo zal zijn, en dat je alles wat je hebt meegemaakt een plekje kan geven.
Liefs van Soela

Ik ken het gevoel ook.

Ik heb 3 vroege miskramen gehad en toen een gezond kind. Vorig jaar heb ik een late miskraam gehad, met 14 weken leefde de baby nog en met 16 weken was de baby toen dood. Blijkbaar is ons kindje toen net na de 14 weken echo overleden.
Ik ben toen met 17 weken bevallen.

Nu ben ik weer 15 weken zwanger. Met 14 weken was alles nog goed. En ik probeer nu ook vertrouwen te houden.
Ik moet nu met 16 weken voor de volgende echo. Het blijft gewoon eng.

Vorig week had ik ook echt zo'n gevoel van: ik mag niet bij de verloren baby van vorig jaar blijven stilstaan. Dat vind ik zo oneerlijk tegenover dit kindje. Dit kindje heeft er recht op dat ik als zijn moeder vertrouwen in hem/haar heb en in de zwangerschap.
Dat valt soms niet mee, maar ik probeer als ik onzeker ben, mezelf voor te houden dat datgene dat ik vorig jaar heb meegemaakt een uitzondering is.

Jij ook veel succes! En blijf geloven in je gevoel!

gr mama van MD

dank jullie wel

jullie ook heel veel sterkte
ik heb 18 juli weer een echo dan gaan ze een nekplooi meting doen en bloed prikken dus ik hoop dat dat goed is allemaal dan hoop ik er toch nog te kunnen genieten maar nu nog niet zal wel de angst zijn ik slaap nog steeds zo slecht en heb constant hoofdpijn het is niet leuk meer ik hoop dat dat snel voorbij is want medicijnen krijg ik ook niet en wil ik ook niet maar zo gaat het ook niet pfff
marja we wachten wel weer af iedere dag weer en zeker als ik naar de wac gaat veeg ik af en dan maar weer een zucht van gelukkig geen bloed
echt ik maak me zelf gek

maarja ik ga maar weer anders word het weer zon lang vehaal

ik wil jullie allemaal bedanken en veel succes wensen en veel geluk

Hoi,
Hoe gaat het nu met je? Ik heb bij de andere 2 zwangerschappen en nu ook weer, ook veel last van hoofdpijn. Dat is ontzettend vervelend want ik mag dan alleen paracetamol en dat helpt dan echt niet bij mij. De vorige 2 zwangerschappen werd het na de 16/17e week wel veel minder. dus ik hoop dat het bij jou ook afzakt. En dat je 18 juli weer een goede echo hebt en echt kan gaan genieten!
Liefs Tara

He Engel,

Hoe is het ermee? Hopelijk zakt je hoofdpijn idd snel en gaat volgende week alles goed. Ik duim voor je dat je toch snel kunt gaan genieten van je zwangerschap.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan