dat is weer ff geleden dat ik hier wat heb neer gezet
ff wat opfrissen
januari een bbz een een mk erachteraan
wat een zware tijd was dat en ik zit nog in een lastige pakket
die mk heb ik nog steeds niet kunnen verwerken ,en eind april is onverwachts mijn schoonvader overleden op 54 jarige leeftijd en we zijn toen precies weer zwanger geraakt
dus ee3n mk die ik niet verwerkt heb
een dubbele rouwproces en een zwangerschap waar vik op dit moment niet van kan genieten
ben gisteren voor de 2de keer bij mijn gyn geweest en op de echo was alles goed we hebben het hartje gehoord,was wel een beetje emotioneel voor ons,en mijn schoonvader was gisteren ook nog eens jarig pfff
maar nu weten we hoever ik ben en dat alles goed is 9 weken en 3 dagen
maar ik probeer ervan te genieten maar het lukt nog niet echt
het heeft ff wat tijd nodig heel wat tijd
nou ik heb weer ff genoeg geklaagd over mezelf en bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om het te lezen
groetjes
ff wat opfrissen
januari een bbz een een mk erachteraan
wat een zware tijd was dat en ik zit nog in een lastige pakket
die mk heb ik nog steeds niet kunnen verwerken ,en eind april is onverwachts mijn schoonvader overleden op 54 jarige leeftijd en we zijn toen precies weer zwanger geraakt
dus ee3n mk die ik niet verwerkt heb
een dubbele rouwproces en een zwangerschap waar vik op dit moment niet van kan genieten
ben gisteren voor de 2de keer bij mijn gyn geweest en op de echo was alles goed we hebben het hartje gehoord,was wel een beetje emotioneel voor ons,en mijn schoonvader was gisteren ook nog eens jarig pfff
maar nu weten we hoever ik ben en dat alles goed is 9 weken en 3 dagen
maar ik probeer ervan te genieten maar het lukt nog niet echt
het heeft ff wat tijd nodig heel wat tijd
nou ik heb weer ff genoeg geklaagd over mezelf en bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om het te lezen
groetjes