hoi dames kennen jullie me nog

hoihoi

de echo zag er goed uit alles zat erop en eraan
wat een wonder en dan al 6 half centimeter en alles zat eraan
ik krijg volgende week de uitslag over   het nekplooi meting en de bloed uitslag maar volgens mijn is alles wel goed
en de hoofdpijn blijft pff wat vermoeiend hoe kan je nou genieten als je constant ergens last van heb
het lijkt wel hoe ouder je bent hoe zwaarder het word.
ik zit alleen maar thuis te hangen en kom voor de rest heel weinig buiten omdat ik het ook niet red om een heel stuk te lopen pff dat is echt vermoeiend voor mijn
en dik ben ik niet eens kan je na gaan
nou ja ik was aL BLIJ DAT DE ECHO GOED WAS EN DAT IK VOLGENDE WEEK EINDELIJK ZOU KUNNEN GENIETEN ALS DE UITSLAG OOK GOED IS
volgens mij had ik niet in de gaten dat mijn cap lock aan stond maar ja wat maakt het uit

jullie horen het wel weer en dank jullie wel voor jullie reaktie dat waardeer ik heel erg

He Engel,

Blij te horen dat de echo goed was! Hopelijk krijg je komende week ook goed bericht en kun je daarna eindelijk gaan genieten.

Veel plezier gewenst met je zwangerschap!

groetjes,
Dion

Wat heerlijk om te horen dat alles goed was meid!! Probeer maar even rustig aan te doen met je zere hoofd. Zelf heb ik  nu ook alle drie de keren in het begin veel migraine gehad, tot een week of 9 en daarna weer een paar flinke migraine-aanvallen toen ik 15/16/17 weken zwanger was en daarna niet meer. Maar ik weet hoe zwaar het is om heftige hoofdpijn/migraine te hebben hoor, bah!! Helpt het als je 2 paracetamol neemt en een sterke bak koffie (ik lust zelf geen koffie en neem dan wel eens een red-bull bij 2 paracetamol, dan lijkt het wel eens minder te worden).
Liefs Tara

Hai Engel,
Wat heerlijk voor je dat alles er goed uitzag! Opgelucht adem halen!
En wat tegenstrijdig he, die eerste weken, zo gelukkig maar ook zo lamlendig..
Hopenlijk wordt dat de komende tijd wat minder en groeit het vertrouwen.
In elk geval ben ik hartstikke blij voor je!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan