Hoi F en patricia

F, Ik werd gek van die stomme comp hoop dat het nu gelukt is laat het me ff weten of het gelukt is.
Hele leuke foto trouwens van jou en Robin jullie zagen er heel leuk uit.

Patries, Wat spannend nu voor jou je hoeft nu inidergeval niet lang meer te wachten.
Voel je al wat,gevoelige borsten of misselijk of innestelingbloed.
Meid ik blijf voor je duimen en hoop dat die stomme rode duivels weg blijven.
Ik hoor van jullie;-)))))
dikke kus NIEM

Hoi Niem,
Ik word haast gek van mezelf, zit de dagen echt weg te kijken. Heb inderdaad last van gevoelige borsten, zeg maar gerust dat ze off limits zijn voor mannetje lief haha en dit al bijna een week lang. Verder ben ik ook bij vlagen misselijk en rommelt het onderin mn buik. Ik durf niet te hard te hopen maar toch doe ik dat. Al weet ik best dat als ik straks ongi word ik in een diep zwart gat val. Ben van plan om morgen weer eens te temperaturen (hoefde niet meer van de gyn) en hoop zo dat die nog boven de 37 is. We blijven afwachten.....
Dikke knuffel
patricia

OOOOOoooo wat spannend meid het klinkt echt goed allemaal.
Ik hoop het zo voor je,maar als je inderdaad gaat temp dan weet je in iedergeval wel of je ongi gaat worden of niet.
Mijn vingers zitten nog steeds voor je gekruist.
Dikke kus niem

Hoi Niem,

Ik ben vanavond niet thuis dus ik kan morgen pas mijn mail weer checken. Heb je een foto meegestuurd? Ben benieuwd hoor! Je maakt je vaak een voorstelling van iemand maar dat hoeft helemaal niet te kloppen!

Patricia, dat klinkt echt allemaal heel erg positief zeg!! Ik ga echt voor je duimen. Wanneer ga je testen? Of wil je nog tot even na je nod wachten met testen?

Ik voel persoonlijk niets bijzonders... jij Niem??

X F.

Hoi schat
Ik heb geprobeerd ook een foto te struren maar ik ben niet z'n held in computers dus ik ben benieuwd of je wat heby ontvangen.

Ik voel ook helmaal niks alleen was ik vandaag super misselijk en duizelig dus ik hing vanochtend even boven de wc,maar ik denk niet dat het een teken is,want ik was gisteren wezen zwemen en van een warme zwembad naar buiten en dan weer een warme auto instappen ben ik denk ik een beetje ziekjes geworden.
Meid ik hoor het van je of je me foto hebt ontvangen.
Dikke kus NIEM

Hoi Hoi

Ben ik weer ik voel vandaag wel veel steken de ene keer links en een paar uurtje later recht wat gebeurt er een hoop daar binnen.

Trouwens wat ik je wilde zeggen dat Robin mijn heel bekend voor komt ik weet niet waar maar het lijkt wel dat ik hem eerder gezien heb.
Waar werkt hij ook alweer wel in amsterdam of niet.
Ik hoor van je Kus naima

Zo beginnen er zoveel Niem haha. Ik hoop voor je dat je niet ziek bent maar dat het een andere oorzaak heeft dat je boven de toiletpot hing.

Jullie moeten nog een weekje F misschien komt het nog. Hoop het in ieder geval wel! Ik ben pas van plan om zaterdag te testen dwz als ik het dan nog niet ben natuurlijk. Ik weet het niet hoor. Had gisteravond last van ongipijn dus probeer niet te hard te hopen. Ik zie het wel. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Liefs
patricia

Terug
Bovenaan