Hoi F en patricia

Hoi meiden,

Niem, heb je een mailtje gestuurd. Heb de foto ontvangen! Echt heel leuk om een gezicht te zien bij iemand met wie je zoveel deelt op het forum!! Je bent echt heel anders dan ik me had voorgesteld. Ook dat blonde haar, had ik me niet voorgesteld haha. Je ziet er echt onwijs goed uit! En om dat van een vrouw te horen, schijnt een groot compliment te zijn!

Robin werkt door de weeks bij Sudtours en in het weekend werkt hij bij Club Arena. Hij heeft bij veel meer zaken gewerkt en hij heeft 10 jaar in het weekend als badmeester gewerkt bij een zwembad in Noord. Hij kent heel erg veel mensen dus het kan best dat je hem misschien wel kent. Dat zou een grap zijn haha!!

Hoe voelen jullie je nu Niem en Patricia? Niem, die kwaaltjes van jou klinken goed.. ik hoop dat ze toch door een zwangerschap veroorzaakt worden!! Ik heb af en toe wel steken in mijn onderbuik maar dat heb ik altijd voor mijn nod... Ik heb alleen wel vochtafscheiding, iets wat ik normaal niet heb maarja, dat hoeft ook niets te beteken. Aan mijn borsten merk ik niets en ik voel me ook niet zwanger. Zondag testen.. ben benieuwd..

Patricia, ik moest alleen de eerste keer een week na de eisprong bloed prikken voor progesteron, maar daarna niet meer.
Waarom durf je niet te testen van het weekend? Dan is je nod toch al? Of wil je liever een paar dagen extra wachten? Ik vind dat knap hoor! Ik heb er nl. het geduld niet voor.

Nou meiden, ik blijf voor ons duimen!!

X F.

Ik vind het zo spannend voor jou joh ik hoop dat je ongi echt weg blijft.
Ik ben wel naar eht ziekenhuis geweest om te kijken of mijn eitje gesprongen was en ze kon duidelijk zien waar mijn eitje zat en dat i gesprongen is dus daar was ik al blij mee.
Pat je moet wel gelijk zaterdag de computer aan zetten en vertellen of je zwanger of ongi bent ben echt benieuwd naar ons.
Ik ben zaterag lekker vrij sus dan hoor ik het wel ik vind het alleen wel heel knap dat je kan testen ik weet dat fred en ik allang getest zouden hebben hahhaha........zou het echt niet vol kunnen houden ikzou het nu al willen doen hhahhahah.........
sterkte meid ik denk aan je ik hou mijn vingers ge****.
oja bijna vergeten te vragen hoe zit het met je temperatuur houd je dat nog bij daar kan je het goed op zien.

Hoi F,
Ja nog bedankt voor je mailtje ik vraag me alleen af hoe vaak je me foto hebt ontvangen......ahhahha zeker een paar keer ik zat echt te klote met de computer. Ik was vandaag in de middag echt kots misselijk en dat heb ik nooit in de middag alleen s'ochtends als ik nog niet ontbeten heb, maar eerlijk gezegd denk ik dat eht weer niks word.
Ik moet nog precies een weekje tegaan maar dat hou ik wel vol met testen denk ik en hoop ik.....ahhaha
Meiden we houden melkaar op de hoogt dikke kus niem

Hoi meiden,

Was juist van plan om pas van het weekend te testen. Zou het nu ook wel durven maar heb zoiets dat het nog wel erg vroeg is en daar komt bij dat ik last van mijn onderbuik en lage rugpijn heb. Ik verwacht dus eigenlijk dat ik het vandaag wel ga worden. Ik had gisteren mijn nod. Ik blijf stiekem wel hopen hoor haha! We geven niet op!
Liefs
patricia

Terug
Bovenaan