HOI FRED, PATRICIA EN ALLEMAAL

HOI Ladies

Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest om te kijken of i gesprongen is en gelukkig is me ei gesprongen.
Ik heb nu al voor de 5e keer clomid en zonder resultaat ik.
Ik verwacht 19jan mijn nod dus F, 2dagen na jou.
Als het dit keer weer niet lukt dan vraag ik of ik geinsimineerd mag worden want ik begin nu wel te twijfelen ook omdat ik nog nooit een samenlevingstest heb gehad weet ik ook niet of mijn baarmoederslijm vijandelijk is.
Ik moet ook 19 jan terug naar mijn eigen gyn omte kijken hoe we nu verder gaan en dus misschien voor z'n test.
Hoop niet dat dat hoeft want de dag dat ik een afspraak heb verwacht ik mijn NOD.
Ladies ik hou jullie op de hoogt.
En patricia jij bent eerder aan de beurt dus je laat het ons wel weten hé.
GR NIEM

Fred hahaha, weet je dat mijn vrienden me ook allemaal zo noemen. Ik vond dat altijd vreselijk maar overal achtervolgt mij de naam Fred ;-) Nu ben ik er wel aan gewend hoor!

Wat goed dat je ei nu is gesprongen. Heb je gisteren goed geklust??

Wat raar dat je nog nooit een samenlevingstest hebt gehad!! Je hoeft niet "bang" te zijn dat je de 19e een samenlevingstest hebt omdat ze alleen maar een samenlevingstest doen vlak voor je eisprong (omdat je dan alleen cervixslijm hebt, en dat zou dus vijandelijk kunnen zijn). Maar, we zijn allebei al zwanger geweest dus we weten dat het mogelijk is! We moeten die hoop er maar bij houden... maar.. ik kan me goed voorstellen dat je nu aan alles begint te twijfelen. Zou ik ook hebben als ik in de 5e ronde zit.. maar wie weet wat deze ronde brengt meis!!

Patricia, hoe is het met jou? Wanneer heb jij nu je nod? En merk je al iets?

Nien, heb jij het ei trouwens voelen springen? Ik had gistermorgen de hele morgen wel steken maar het was niet 1 hele duidelijke steek.. en ook aan beide kanten dus misschien waren het er weer 2 (aan elke kant 1 net als de vorige keer).

Nou meis, houd je me op de hoogte van alles? En Patricia, jij mij ook?

Dikke kus F.

ps: hebben jullie nog plannen voor het weekend? Ik ga morgen naar een vriendin in Apeldoorn en zaterdag ga ik shoppen in Utrecht met mijn schoonmoeder..

X

Hoi meiden,

Niem, hoe vaak ga je eigenlijk naar je eigen gyn. Wat raar zeg dat je nog geen samenlevingstest hebt gekregen. Ik heb die test geloof ik de 3e afspraak gehad. Ik weet nog dat ik dacht dat het potje sperma het ergste was dat we (mijn vriend) moesten doen haha. Was wel een rare toestand maar gelukkig was de timing bij ons wel goed, 's ochtends vroeg. Ik vond het wel een heel bijzonder gezicht toen we onder de microscoop die visjes rond zagen zwemmen. Wel mooi dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad. Dat is super nieuws! Neem aan dat jullie het er deze dagen van genomen hebben haha. Ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is. Niet de moed opgeven hoor!

F, ik heb mijn nod rond 12 januari. Ik heb last van super gevoelige borsten, ben met vlagen misselijk en af en toe het ongi gevoel maar dat is alweer een paar dagen geleden gelukkig. Nu heb ik daar wel vaker last van voor ik het moet worden dus ik kan nu niet zeggen of het iets te betekenen heeft. Het lijkt wel of mijn borsten gevoeliger zijn als anders maar dat kan ook zijn omdat ik dat graag wil. Wanneer mag je weer naar het ziekenhuis om te kijken of er iets aan het springen is of gesprongen heeft.

Nou we blijven hopen deze twee weken! (waren ze maar vast voorbij hè)
Liefs
patricia

Hoi meiden,
Nou f ik heb gisteren gelukkig en de dag ervooor goed geklust dus daar kan het aan liggen.
Maar ik zit wel aan die samenlevings test te denken ik weet datik het de 19e niet krijg want dan heb ik een afspraak bij de gyn van hoe we nu verdaer gaan.
Haha... moet echt lachen om jou ik heet geen nien ik heet niem weet je nog dat is al een goed teken dat je dingen gaat vergeten......hahah nu de andere zwangerschap verschijnselen nog en dat zit het denk ik wel goed met jou.
Mijn ei heb ik woensdag gevoelt dus we hadden di en wo en do maar even gevreeen ik weet dat ze zeggen dat je beter om de dag kan vrijen maar ik las ergens dat een vrouwtje ook gewoon zwanger is geworden van echt elke dag te vrijen dus ik zie het wel.

Of ik plannen had voor het weekend nou eigenlijk niet oja ,wel ik ga naar Bataviastad zondag schijnt heel leuk te zijn ben er nog nooit geweest.

Hoi Patty,
Dat vind jij toch niet vervelend hé dat ik je zo noem.
Ik vind het ook jammer en raar ja dat ik nog nooit een samenlevingstest heb gehad straks heb ik wel vijandelijkslijm dan zijjn al die pillen voor niks geweest.
Weten jullie dat eigenlijk als je eenmaal onderzogt bent en er schijnt vijandelijk slijm te zitten of je dat ook houdt of niet?
De zaad van mijn man was gelukkig goed dus daar twijfel ik niet aan maar ik denk nu wel van straks zwemt het er niet goed doorheen.
Ik ga meestal alleen voor een follikel meting naar het ziekenhuis en met mijn gyn hou ik telefo contact.
Ik ben nu een heletijd niet geweest bij mijn eigen gn dus vandaar dat ik een afspraak heb 19 jan wel spannend want dan hem ik ook mijn nod.

Meiden ik hoop zo dat het voor ons deze maand goed zit.
F die word al vergeetachtig dus daar begin ik al aan te twijfelen.
Trouwens F hoe gaat het met je vriendin?
Dikke kus NIE(N)M.......

Trouwens F hoe gaat op de WW ZIT JE DAAR NOG OP OF NIET.
WAS IK VERGETEN TE VRAGEN EN ELKE KEER DENK IK IK GA HET VRAGEN.
O SHIT IK ZIE DAT MET GROTE LETTERS SCHRIJF NOU IK HEB GEEN ZIN OM DAT WEER HELEMAAL OVER NIEUW TE SCHRIJFEN. JE HOEFT INIDERGEVAL GEEN BRIL OP TE ZETTEN.
NIEM

Hoi Patricia,

Deze maand hoef ik niet terug naar het ziekenhuis. De dag dat de fertiliteitskliniek weer open ging na twee weken (ze zijn verhuisd) gaf mijn ovulatietest ook de eisprong aan. Gezien de drukte daar kon ik sowieso pas donderdag terecht en toen zou mijn ei al gesprongen zijn. Mijn NOD is nu 16 januari.. maar jij bent eerst! Het klinkt heel positief allemaal die kwaaltjes. Was dit je eerste Clomidkuur?

NieMMMMM, tja het is ook lastig. Twee hele goede maatjes waarvan de ene NieN heet en de andere NieM.. ik ben bang dat ik NieN ook wel eens NieM noem haha... sorry, ik ben een beetje een verstrooid type..

Ik heb trouwens tot maandagavond om de dag geklust maar toen de ov.test positief was hebben we het ook nog dinsdag en woensdag gedaan! Tuurlijk sla je dan geen dag over. Ik doe dat helemaal niet omdat ik misschien vijandelijk slijm heb (de vorige keer troffen ze niet 1 levend zaadje aan..) en het zaad dus misschien maar kort in mij leeft. Nu begint het spannende afwachten weer voor ons Niem!!!!
(schreef ik weer bijna Nien haha).

Patricia, toen jij de samenlevingstest had, had jij toen 's morgens nog sex? Of de avond van tevoren?

Nou meiden, houd me op de hoogte!

X F.

ps: Niem, Batavia stad is wel leuk. Heb er ook veel vandaan (vooral schoenen en accessoires)

Hoi lieve Niem,

Had vandaag weer veel vochtafscheiding.. heel vaag. We hebben nog maar even geklust voor het geval er een 2e ei aan kwam! Dat is wel jammer dat ik nu niet weet of er inderdaad een 2e aan kwam of dat die steken in mijn onderbuik en de vochtafscheiding gewoon nog "naweeën" zijn van de eerdere eisprong.

Ben vandaag trouwens wezen shoppen in Utrecht en heb echt VEEL gekocht! Ik kan voorlopig weer verder haha.

Ga jij nog naar Batavia? Veel plezier!!

X F

hoi wijfie
Wat goed joh dat je toch vochtafscheiding krijgt ik heb dat helemaal niet gehad.
Mijn gyn zei dat als je eitje gesprongen is dat niet nog een andere een paar dagen later kan springen.......
Ik heb deze maand helemaal geen vochtafscheiding gehad vreemd he terwijl ik dat juist altijd wel heb...hmhmhmh
Wat ik je nog wilde zeggen dat je msn kan downloaden ookal heb je adsl wist je dat?
En ik vroeg me af hoe het ging op de WW?
Of wil je het daar liever niet over hebben......haha
Maar het was dus leuk in Utrecht gezellig wil ik ook graag een keer naartoe.
Ik weet niet of ik morgen nog ga naar batavia aangezien het weer lijkt het me lekker om lekker thuis te blijven maar ik zie het morgen wel.
Mied ik spreek je dikke kus niem

Terug
Bovenaan