HOI FRED, PATRICIA EN ALLEMAAL

Mijn gyn zei dat als je eitje gesprongen is dat niet nog een andere een paar dagen later kan springen.......
IK LEES DUS DAT DIT GEEN NEDERLAND IS AHAHAHHA......
HIERBOVEN.
IK BEDOEL DUS DAT I NIET MEER KAN SPRINGEN ALS JE ANDERE EI AL GESPRONGEN IS.
Ik hoorde van mijn zus dat een vriendin vna haar al 3jaar bezig is en dat ze van alles hebben geprobeerd echt van alles van ivf tot icsi gewoon echt een hoop geprobeerd en dat ze van de week een laatste keer ivf kreeg en wat blijkt ze was 4 dagen overtijd en ze is zwanger.
Ik kreeg er gewoon kippenvel van, maar ik moet er echt niet aan denken dat het nu no 1 1/2 jaar kan gaan duren.
Ik ben nu al 1 1/2 jaar bezig rekende ik net uit echt lang man.
Ik hoop dat ik daar binnenkort een streep achter kan zetten.
doei doei....Niem

Hoi lieve Niem ;-)

Het duurt allemaal ook lang he?! Ik weet ook dat ik geduld moet hebben maarja.. die kinderwens heeft niet zoveel geduld.. Ik moet er niet aan denken als in heel 2005 er NIETS gebeurd! En mijn man wil ook ZO graag kinderen... als je hem ook ziet met andere kinderen.. echt vertederend!

Ik vind het raar dat je gyn dat zegt want de echo's gaven toch echt bij mij aan dat 1 ei net gesprongen was en 2 dagen later het andere ei.. Volgens mijn gyn. kun je officieel ook niet van beide eierstokken een eisprong hebben maar ze zegt dat je met Clomid nergens vanuit kunt gaan (ik had dus wel van 2 verschillende eierstokken een eisprong). Ach ja, ALS ze maar springen, het is me om het even HOE haha.

Ik heb gisteren een netwerkkaart gekocht voor in mijn laptop.. met een beetje geluk (als mijn vader het voor elkaar krijgt) heb ik binnen een paar dagen de adsl erop zitten! Kunnen we misschien volgend weekend msm'n!

Tja, van die vochtafscheiding.. ik las dat je dat ook kunt hebben als je zwanger bent maar ik laat me hier niet door gek maken. Als ik 1 ding weet, is dat ik altijd kwaaltjes heb voor de nod (ook voor ik zwanger was) en tel ik alleen een innestelingsbloeding als ECHTE kwaal. Ik kan volg. weer zondag al testen (als ik uitga van dat ei op dinsdag). Ik weet volgende week al meer. Ik word altijd precies na 12 dagen ongesteld, ik kan de klok erop gelijk zetten dus een weekje onzekerheid is wel te overbruggen.

Wat mooi dat dat meisje zo ineens spontaan zwanger werd! Zo zie je maar.. de wonderen zijn de wereld niet uit! Je hoort het ook vaak als mensen al jaren bezig zijn met zwanger worden en dat gaan verhuizen, of een sterfgeval hebben.. kortom, iets waardoor ze totaal niet meer met zwanger bezig worden zijn, ze dan zwanger worden.. Heel apart! Hopelijk laten onze lichamen ons niet meer zolang wachten..

Zucht.. nog even geduld hebben..

Hoe staat jouw man er tegenover dat het al een tijdje duurt bij jullie?

X F.

Hoi lieve Niem,

Nu vergeet ik al weer te antwoorden op je vraag over de WW. De eerste 2 weken gingen dus goed, toen was ik 3 kilo kwijt... maar daarna gingen ze 2 weken dicht i.v.m. de feestdagen en toen ging het weer mis denk ik... Erg he?! Ik kon me niet beheersen met Kerst en Oud en Nieuw. Morgen begin ik weer met het WW programma en dan ga ik niet donderdag maar die donderdag erop weer naar de WW... Ik wil het gewoon echt volhouden want ik moet echt afvallen! Voor mijn kinderwens (volgens mijn gyn is de kans op een geslaagde IUI of IVF veel kleiner als je veel overgewicht hebt) en daarbij denk ik ook echt dat als ik iets ben afgevallen, mijn cyclus ook weer op de rit komt. Ik heb nl. altijd een perfecte cyclus gehad tot voor de miskraam... Maar.. het is zo moeilijk dat afvallen.. ik ben gewoon gek op eten haha.

X F.

Hoi wijfie,

Eindelijk kan je binnekort msn'n dat is echt leuk en als je webcam hebt kunnen we elkaar ook nog eens zien dan heb ik teminste een beeld van iemand met wie goed contact heb.
Je vroeg hoe mijnman erme omgaat hij zegt van je moet er gewoon niet teveel aan denken en dan komt het van zelf wel.
Het is zo moeilijk om er neit aan te denken hoewel ik deze maand vind ik zelf niet echt mee bezig ben ik had echt zoiets van ik zie het wel tuurlijk wil ik dat ik snel zwanger word maar je wordt echt geestelijk gek van.
Ik vind wel dat hij er makkelijker mee omgaat of eigenlijk vind hij het wel jammer maar hij laat het gewoon niet blijken omdat hij weet dat ik het er ook moeilijk mee heb dus dat vind ik wel lief.

Weet je dat ik ook eigenlijk echt moet afvallen maar het is zo moeilijk :-((( En eten is zooooo lekker haha.......
Maarik wil morgen toevallig met een dieet beginnen in hoop van zegen dat dat een beetje helpt.
wat is trouwens jou Email dan kan ik je eens mailen als je dat wil natuurlijk.
Oja vergeet ik het bijna ik ben dus naar batavia stad geweest ik vond het inderdaad hel leuk heel gezellig maar niet veel gekocht.
Mijn schoonzus is zwanger dus hebben we vast wat leuk voor haar babytje gekocht best goedkoop ze krijgt een meisje dus heb alleen maar rose dingetjes gekocht ben echt helemaal weg van rose.
Ik hou ermee op,ik hoor van je
Dikke kus Niem

Hoi Niempje,

Ja, Batavia stad is wel leuk he? Was het niet super druk met dat mooie weer? Ik koop er wel eens schoenen die daar een stuk voordeliger zijn. De kleding daar past me meestal niet dus daar slaag ik niet voor haha.
Ik ben vandaag met frisse moed begonnen met de lijn. Om het goed aan te pakken ga ik meteen vanavond sporten! Woensdag werk ik thuis en kan ik dus ook even sporten en dan zaterdagmorgen weer... ja ja, goede plannen... nu nog kijken of ik het ook daadwerkelijk ga doen haha.

Mijn emailadres is trouwens frederique@vinden.nl maar het kan zijn dat ik straks als ik adsl heb, een ander emailadres moet nemen omdat ik dan niet meer via het inbelnummer van vinden inbel maar via kpn. Het schijnt dat je echt het inbelnummmer van vinden.nl moet gebruiken om je emailadres te kunnen gebruiken dus ik denk dat ik een nieuwe mailaccount ga aanmaken bij tiscali ofzo. Wat is jouw emailadres?

Vond je het trouwens niet moeilijk om op zoek te gaan naar babykleertjes voor je schoonzus? Ik vind dat toch moeilijk. Ik heb laatst van mijn zus al haar babyspullen gekregen, bedje, commode, kinderwagen, maxi cosi etc. ect. en ik heb het echt achter het schot neergezet. Ik wil er liever niet mee geconfronteerd worden.

Voel jij verder al iets? Ik was vanmorgen wat misselijk maar dat ben ik wel vaker... ik denk niet dat het raak is deze keer.

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan