hoi hoi ben er weer ff weggeweest!!!!

Hallo allemaal,

Ja ben ff wegeweest we hadden vakantie gehad en heb het wel druk gehad met onze kleine meid!!!
Maar nu ben ik weer terug gelukkig!!!
Ben trouwens zelf naar de frauenartz geweest omdat ik dacht zwanger te zijn maar dat was niet zo!!!
En de klachten die ik heb houd samen met de hormonen dat hoorde er nog bij helaas!!!
Moet nu eind deze maand weer terug komen wie weet is het dan wel gelukt!!!
Zou wel grappig zijn want dan ben ik weer een maartmoeder!!!
Maar ja kan ook net zo goed niet zijn hoop nergens op dan is het ook geen terleurstelling!!!
Verders gaat het met Jessica best goed hoor!!!
Vandaag bij de kinderartz geweest ze weegt nu 7160gram en is 64cm lang en ze is nu 19wk oud!!!
Ze heeft ook 2 spuitjes gehad ben weer benieuwd of ze er nu wel ziek van wordt bij de eerste keer niet veel last gehad veel geslapen!!! Verders was ze gezond en een lekkere stevige baby!!!
Wil graag jullie ook een foto laten zien maar ja weet niet zo goed hoe dat werkt!!!
Nou een heel verhaal maar ja er is ook een hoop gebeurt!!!!

Nou allemaal succes met jullie wondertjes en tot snel!!!

Liefs Sandyps. vannacht voor het eerst tot 6.30 geslapen vanaf 19.30 gisterenavond!!!!

Hé Sandy,

Zie ik daar zowaar een berichtje van jou en nog nét geschreven ook!
Wat fijn dat het zo goed gaat met Jessica, ze wordt al een grote meid. Christian gaat ook goed, is iets kleiner en lichter dan Jessica.
Je schrijft dat je bij de Frauenarzt bent geweest, wat had je voor klachten?

Wat leuk dat jullie weer zwanger proberen te worden. Wij willen binnenkort ook weer gaan proberen. Spannend! Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geweest. Ik hoop maar dat ik desondanks een eisprong heb. Ik ben nu aan het temperaturen om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen, maar ik ben nog niet veel wijzer.
Geef jij borstvoeding? Ik wel en dan komt je cyclus soms pas later op gang. Ik zit nog op een ochtend- en avondvoeding, rest fles.

Groetjes,
Tess

Hey Tess,

Wat leuk wat van jouw te lezen!!!! Ja ze worden snel groot en ja iedere kind is weer anders!!!
Wat spannend dat jullie ook gaan beginnen om zwanger te worden!!!!
Ja wij ook ben ook nog steeds niet ongi geeft bijna volledig nog borstvoeding!!!
De klachten die ik heb lijken om zwangerschapskwaaltjes, dus misselijk duizelig flauw gevoel en buikkrampen!!!
Ja ach wacht wel af ga er niet zo mee bezig zijn deze keer maar zou wel leuk zijn om in de zelfde maand weer uitgeteld te zijn!!!
Jij ook succes en tot snel ga ff naar beneden Jessica ligt te schreeuwen denk pijn aan der beentjes van de spuiten!!!

Liefs Sandy

hoi sandy
welcome home.dus jullie waren druk.
irritant he dat je cyclus van slag is?nij mij ook hoor.ik ben in april weer gestopt met de pil en werd daarna pas na 8 weken weer eens ongesteld.de keer erna na 5 weken.op zich niet gek,zo net na een bevalling,maar wel irritant.mn nicht word 3 maanden na de bevalling per ongeluk zwanger en wij willen en dan duurt het even.
heeft jessica veel last van haar prikjes?fijn dat ze het zo goed doet!!!sterkte met haar zere beentjes.
groetjes kari

Heeee hallo Sandy,

Welkom terug! Ik ben blij om weer wat van je te horen. Fijn dat het goed met jullie gaat.
Hier ook alles zijn gangetje. Rowan groeit als kool.

Groetjes,

Annemiek

heeeeee sandy!!

Hoe gaat het meissie?? ik heb nog keertje berichtjes voor je achter gelaten en paar keer omhoog gezet, maar je bent al zo lang niet meer geweest dat ik niet meer weet waar deze staan hoor!! wat fijn dat het goed gaat met jessica. met justin gaat het ook prima, is een lange vent hoor want hij is al 64 cm en 6,2 kilo en pas 15 weken!! hij zit dus met zijn gewicht wat aan de lage kant maar niet heel erg. hij doet het verder prima!!

OOk wj zitten aan een 2de kindje te denken, eind van dit jaar ofzo, mocht het dan lukken weer zo snel als met justin dan zit er 1,5 jaar tussen en das wel mooi vind ik!!hopelijk is het voor jou ook weer snel raak!! ook ik geef nog volledige BV en ben nog niet ongi geweest dus wachten nog lekker af!!

nou veel succes en hopelijk lees ik weer snel wat van je!!

liefs sweety en justin

Sandy, het is jouw topic, maar mag ik éven de gelegenheid te baat nemen...

Ha die Sweety!

Wat leuk dat ik weer iets van je lees, ik was het eerdere berichtje uit het oog verloren. Het gaat ook zo snel hier!
Ik ben blij dat het zo goed gaat met jou en Justin, wat een lange kerel! Heerlijk hè, we hebben het wél getroffen. Grappig dat jij ook al aan de volgende denkt. Ik ben vandaag weer eens op het zwanger worden forum gaan kijken. Het is wel heel anders nu dan de vorige keer.
Heb jij nog iets meegekregen over Emmy? Ik hoop dat het gelukt is voor haar.

Dikke knuffel voor jou en Justin van ons.
T&C

Hey Tess, ja geeft niks hoor breek ook weleens in, haha!!!

Hey Sweety,

Wat leuk dat ik je weer ff tref hier!!! Wat leuk dat Justin het ook zo goed doet, dus jullie gaan ook voor een tweede??? Spannend hoor!!!  Weer afwachten, ja en met borstvoeding duurt het wat langer met je ongi, weet het zelf ook dus hier ook nog geen ongi!!! Geef niet geheel borstvoeding maar wel het grootste deel!!
Verder gaat alles goed met behalve die hormonen die mij kwaaltjes geven, maar ja hoort erbij!!!
Enmoet ein deze maand weer op controlen, dus wie weet  is het toch gelukt,maar ja kan ook niet zo  zijn, hoop nergens op dan valt het ook niet tegen!!!   Zou wel leuk zijn natuurlijk ben ik weer een maartmoeder das wel grappig dan!!!!

Nou heel veel succes alvast en veel plezier met jullie Justin!!!

Liefs Jessica&Sandy

Terug
Bovenaan