hoi hoi ben er weer ff weggeweest!!!!

heeee dames!!!

wij gaan pas eind van dit jaar voor een 3de hoor, nog niet deze maand!! ben toch nog niet ongi en dat wacht ik eerst ff af!! maar heb er wel weer zin in, tis helemaal fantastisch het zon kleintje!!!! vond zwanger zijn ook zo ontzettend leuk, maar heb ook een fantastisch zwangerschap gehad....wel een rotbevalling maar mag de pret niet drukken!!! Zou leuk zijn   als we weer beetje bij elkaar zouden zitten he, alhoewel ik voor jou sandy natuurlijk hoop dat het eerder raak is aangezien jullie al echt bezig zijn!!!

fijn dat het met jessica en christian goed gaat he!! heerlijk als het goed gaat met de kleintjes!!

en tess, ik heb niks meer vernomen van emmy eigelijk...maar heb helaas ook nooit gelezen dat het raak was voor haar...maar goed wie weet!

nou dames, succes met zwanger worden en hopelijk lees ik snel van jullie!!

liefs sweety en justin

Ha die Sweet,

Hahahaha, ga je meteen voor een tweeling????? Omdat je eind dit jaar voor een 3e gaat???? Ja, weer tegelijkertijd zwanger zou super zijn, maar ik ben benieuwd in hoeverre dat gaat lukken. Mijn cyclus is ook nog niet op gang, dat wil zeggen dat ik nog niet ongi geweest ben. Ben aan het tempen maar wordt er totaal niet wijzer van. Misschien heb ik nog geen eisprong.... snik. Dan zou ik eerst met BV moeten stoppen (arme Christian, het gaat nu zo goed) en dan nog is het maar de vraag. toen ik 10 jaar geleden met de pil stopte (had toen toch geen relatie), duurde het een jaar eer ik weer eens ongi werd. Ik hoop niet dat ik nu wéér zo lang moet wachten. Ik hoef op zich ook niet zo nodig ongesteld te worden, maar die eisprong hè. Ik zag al visioenen dat ik van juni 2006 tot eind 2008 helemaal niet ongesteld zou worden ..... Nou ja, we zien wel. Maar even afwachten. Stoppen met bv doe ik nog maar even niet.

O, Christian huilt, gotta go!
Groetekens,
Tess

Terug
Bovenaan