Hoi iedereen!

Hallo! Mijn naam is Lientje 23 jaar, 8 weken zwanger en vrijdag een pretecho! Ze hadden zwangere vrouwen nodig voor afstuderende verloskundigen om vaginale echo te oefenen. Leuk dat ik een foto meekrijg als ze een goeie weten te maken :).

Heb ook nog wel een vraag, zijn er ook vrouwen die helemaal nergens last van hebben?
Heb nog geen enkel zwangerschapskwaaltje gehad dus is erg '''lastig'' om me echt zwanger te voelen... Heb denk ik al wel 8 zwanerschapstesten gedaan om te checken haha. Mijn borsten zijn wel iets opgezwollen maar ook niet echt dat je denkt nondeju wat den ze zeer...

Kus Lientje

hoi lientje gefeliciteerd!!! alleen maar lekker geen kwaaltjes hoor! snap wel dat je dan veel testen doet hahahaha

gewedlig een extra echo, dan gaat het vast nog meer leven!!

geniet er van en welkom bij de september mama's

Hee Lientje!
Allereerst gefeliciteerd en welkom hier! Is het je eerste?
Hier zijn de kwaaltjes wel aanwezig, en dan heb ik het voornamelijk over vermoeid zijn. Nergens energie voor hebben, al gaat dat gelukkig wel al wat minderen nu met (morgen) 11 weken.
Hopelijk ben je 1 van de weinigen die geen kwaaltjes zal hebben, daar zijn er maar weinig van. Zou zeggen; geniet ervan! Hoewel ik me wel voor kan stellen dat het wat lastiger lijkt om je zwanger te voelen, maar dat gevoel komt echt nog wel!

Hoi hoi!
Ja het is mijn eerste :).
Ben ook wel blij dat ik nog nergens last van heb hoor begrijp me niet verkeerd maar een echt mama gevoel zal ik pas hebben denk ik zodra ik de echo heb gehad en het hartje heb zien kloppen.
Ik weet het ook pas 2 weken dus het besef is nog niet helemaal doorgedrongen denk ik maar het is wel zo spannend allemaal!
Vermoeid zijn lijkt me ook wel erg vervelend, ik ben nogal een springerig typje dat het liefst alles tegelijk wil doen en daar past vermoeidheid niet echt tussen haha.

Kus

Gelukkig heb ik wel tijd om vermoeid te zijn, maar het wordt zo snel saai haha!
Bij mij is het trouwens ook de 1e. Vrijdag als je de pretecho hebt zal het wel al wat 'echter' voor je gaan voelen denk ik, was hier in ieder geval wel zo. En er zeker van genieten, voor je het weet is de echo alweer voorbij!

Ik kijk er ook echt naar uit! Moet voor jou ook wel spannend zijn de eerste..! 11 weken ben je alweer, krijg je nou ook al een buikje? Lijkt me zo mooi om het kindje voor het eerst in je buik te voelen... Daar kijk ik echt het meest naar uit! Alles is spannend! Ben blij dat ik me ingeschreven heb hier, wat steun van vrouwen in dezelfde situatie is toch geruststellend en ook dat je andere kunt helpen als die het even moeilijk hebben lijkt me heel bevredigend. Wanneer is jouw volgende echo weer?

Spannend is het zeker! Ik weet nu 7 weken dat ik zwanger ben, en de tijd vliegt... al lijkt die eerste onzekere periode voor je gevoel in eerste instantie te kruipen.
Ik krijg wel een buikje, met 8 weken was het bij mij al wat zichtbaar. Moet er wel bij zeggen dat ik een heel tenger postuur heb, en dat scheelt wel als ik anderen moet geloven. Heb nu echt een bal in m'n onderbuik die uitsteekt, bijv. op m'n buik slapen voelt nu echt vervelend omdat het dan erg drukt. Ook als ik op m'n rug lig zie je al een heuvel, en als ik erop druk voel ik ook dat het m'n baarmoeder is. Raar gevoel is dat trouwens!
Mijn volgende echo is, als alles goed blijft gaan en daar ga ik wel vanuit, de 20 weken echo. Dus dat is nog even wachten tot halverwege april, tenzij we ongeduldig worden en tussendoor even een pretecho regelen haha!
Forum hier is echt helemaal top, altijd gezellig en steun vinden bij elkaar. Zodra de pc aangaat en voordat ie uitgaat moet ik altijd eerst even het forum checken. Geniet van je zwangerschap, binnenkort lekker met z'n allen uitbuiken! En lekker veel posten hier, wordt alleen maar gezelliger merk ik (was de 3e hier).

Gefeliciteerd met je zwangerschap,er zijn een boel dames die niks merken in het begin komt vanzelf wel.Snap wel dat je 8 testen doet hoor..ik heb er 3 gedaan maar het is en blijft spannend.

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan