Hoi iedereen!

He Lientje,

dat is een lot uit de loterij....geen klachten hahahah;-) Het is ook heel lastig te beseffen en dat zwangere gevoel te hebben. Het is mijn derde kindje en ben nu wel vermoeid, maar mijn eerste zwangerschap was nog veeeeeeel erger. Het wordt bij kennelijk iedere keer wat makkelijker te handelen. Maar ik kon ook niet wennen aan het idee dat ik zwanger was bij de eerste. Zelfs na de 1 ste echo, en toen was ik bij haar al 11 weken bleef dat nog lastig. En dat terwijl echt heel beroerd was. Dus het hoeft niet meteen vanzelfsprekend te zijn dat je dat gevoel hebt.
Geniet van je zwangerschap!!! En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!
Liefs Sanne

Hoi Lientje,

Van harte gefeliciteerd en welkom bij het september clubje. Ik kan me voorstellen dat je al die tests doet. Maar wat fijn dat je geen kwaaltjes hebt! Geniet er lekker van en je gaat je vast snel mee zwanger voelen!

Liefs, Gaabiej

Hoi Lientje, Gefeliciteerd!!

Wat leuk dat je zwanger bent van je eerste (net als ik) en dat je geen last heb van kwaaltjes, lijkt me heerlijk.

Een kennisje van mij had ook nergens last van, het kan dus zeker, fijn hoor!

Alvast veel plezier bij je echo, dat wordt genieten

gefeliciteed en welkom.lekker van genieten nu je (nog)geen kwaaltjes heb.
suc6 bij de echo vrijdag,hoop dat je het goed kunt zien en dan word het allemaal wat echter voor jezelf.

gefeliciteerd en welkom!!
ik heb gelukkig ook niet zoveel last van kwaaltjes..
alleen vermoeidheid maar dat word nu ook al steeds minder (ben nu 9w 3d)
maar geen heel vervelende kwaaltjes..
en als je je kindje voor het eerst gezien hebt voel je je pas zo ontzettend zwanger hihi

Gefeliciteerd en welkom, leuk dat je de club komt versterken.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen last gehad van kwaaltjes, nu voel ik me wel meer zwanger, maar of dat echt zo is haha of gewoon psychisch kun je je afvragen haha

Geniet er lekker van.

Heej!

Gefeliciteerd en welkom, en geniet vooral van het NIET hebben van kwaaltjes haha!! AL snap ik wel dat je het dan heel onwerkelijk vind. Heel grappig: bij mij worden de kwalen juist iedere zwschap erger..gek toch dat het bij iedereen anders is!
Veel plezier vrijdag!
Liefs!

Terug
Bovenaan