Hoi Isa

Heeeeeeeeeeey

Nou je raadt het nooit.We komen daar aan in Heemskerk(achter Beverwijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) is tie verkocht.Terwijl ik vanmorgen nog gebeld had of hij hem nog zou vrijhouden en alles stond in de agenda.
Tuurlijk wist ie alles nog en hij rekende op ons.Dus wij daar helmaal heen getuft (heen en terug zo,n 130 km) was hij 2 minuten daarvoor verkocht.
Wat een *&^%$#@@#$%^&*() he?

Niet te geloven zoiets,zonde van de tijd,rit en benzine.

Ook ben ik inmiddels wat meer bloed aan het verliezen en een paar stolsels dus voor mij is het helaas over deze maand.
Een ding vind ik wel prettig is dat de stress meteen weer even weg is.
Ook ik neem dan weer wat meer afstand dat werkt toch het beste he?Bovendien heb ik er voor mijn eisprong ook nooit zo'n behoefte aan,stom he?
Ik weet eigenlijk heel egoistisch van me,maar die wachtweken zijn het zwaarst en dan vind ik het prettig om hier te huizen hahah.En als ik ongi ben of tijdens het klussen heb ik er wat minder behoefte aan.
Maar niet alleen ik vind dat hoor,ik heb dat wel eens van de anderen ook gelezen.

Ik blijf in ieder geval nog even deze week inloggen want ik wil weten hoe het met jou gaat lopen.
O ja dat je nog niets  voelt is normaal hoor.Sommige vrouwen voelen het ehelemaal niet.Ze voelen zich pas misselijk met 8 weken of helemaal niet.
Ik weet het alleen nog van de jongste daar had ik toen ook geen klachten bij voor mijn NOD.Misschien alleen die vermoeidheid en wel die bekkenpijjn dan.

Ik las dat je je "kadootje"binnen hebt.Wat een lieve spontane meid ben je toch!Ik hoop dat je je dagen nog een beetej doorkomt tot zondag want het zijn superspannende dagen voor je nu.De ergste van de maand echt waar.

Vanavond komt mijn oude buuv een bakkie bij me doen en lekker even bijkleppen.Sassems avondje haha.Zij  is ook van oorsprong noordwijkse hoor maar toen kenden wij elkaar nog niet.Haar oudste zoon en mijn middelste dochter zijn dikke vriendjes dus we zien elkaar nog regelmatig.Dan wisselen we ook meteen tijdschriften uit.Alleen niet die kinderen en ouders van nu,die heb ik zelfs straks weer hard nodig haha.
Ik ga dat kleine spookje in bad doen.We hebben het rijk alleen nu.De anderen zijn naar de majorette training en mijn hubby is naar werk gegaan .Nu kijkt ze even naar Totally Spies en kan ik even snel naar jou berichten.
Waarom ze er helemaal in zit snap ik niet want deze aflevering heeft ze al zoooooo vaak gezien.Ze vind het nog steeds boeiend geloof ik hihi.Echte fan hoor.

hee fijne avond en hoor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cindy

Hoi hoi,

Echt balen zeg dat jullie helemaal voor niks zijn gegaan! Wat een rot streek.
Ook balen dat je nu al bloed verliest, je had er nog wel zo'n  goed gevoel over
deze maand! Ik baal echt voor je!

Ik heb het idd ook hoor dat ik voor mijn eisprong bijna nooit op de site ben
maar na mijn eisprong juist heel vaak, omdat ik dan zo in spanning zit.

Mag ik je eventueel toevoegen aan mn msn? Dan hoef je ook niet per se
naar deze site toe en kunnen we elkaar toch nog op de hoogte houden.

Oja dat wilde ik nog vragen. Jij weet nu zowat alles van me, mn voornaam,
achternaam, adres... maar zou je dat alsjeblieft allemaal wel voor jezelf
willen houden. Stel je voor jij verteld dat aan iemand en die kent mij ofzo
dat zou ik niet erg leuk vinden. Ook weet verder echt nog niemand dat we
zo bezig zijn voor een kindje en zou het niet leuk vinden als iemand het via
via te weten moet komen. De tam tam gaat altijd snel he?! Maar ik heb het
gevoel dat ik je wel kan vertrouwen.

Nou ik hou je op de hoogte. Liefs isa.

Ik weet het niet hoor maar ik heb idee dat er zoveel nieuwe zijn bijgekomen.
En dat bijna iedereen wel zwanger is van toen ik hier voor het eerst kwam. Dat
was ongeveer eind december/begin januari. Ik vind dat  jij en ik nou ook wel eens
recht hebben op doorstroming naar het forum van ''zwanger zijn'' vind je niet!!!
Als ik deze maand ook niet zwanger ben sta ik erop dat we samen naar het
''maart forum'' gaan, dan hebben we wel lang genoeg hier gezeten! Ik vind dat wij
nu wel eens aan de beurt mogen zijn, wat zeg jij ervan! Ik baal echt onwijs voor
je dat je ongi bent geworden, ik ben gewoon kwaad op die rot natuur, ''ze'' is
helemaal niet eerlijk! We gaan ervoor al is het niet deze maand dan maar de
volgende! Kop op we gaan het gewoon doen! Liefs isa.

hoihoi

Goed plan van dat MSN!Kunnen we elkaar toch op de hoogte houden en kan ook niet iedereen meer mee lezen.En kunnen we kiezen tussen mailen en chatten.Heb je mijn emailadres nog?Van mijn hotmail?Anders zoek ik nog wel of ik jouwe kan vinden.Maar ik heb meteen je berichtje uit mijn postvak in gewist.Omdat ik ook vind dat rpivacy heeeeeeeeeeel erg belangrijk is.

Enne....jij schrok natuurlijk over dat sassems avondje.Niemand weet dat ik op dit forum zit hoor.Ben als de dood dat ze gaan meelezen.En zo dingen lezen van me die ik met vrienden en oude buren niet wil delen.Ik vind het niet zo boeiend om met bekenden mijn afscheiding en bloedverhalen te delen haha.En al helemaal het klusgedeelte niet hihi.

Alleen mijn man heb ik verteld over ons kontakt maar die zit nooit op de pc dus weet niet eens je forum naam.Toen ik over het toeval vertelde en dat alles zo herkenbaar was(DVV enzo) had ik het over ïemand"van het forum.

Alleen mijn allerbeste vriendin weet dat we proberen zwanger te worden en daar heb ik ook nooit tegen verteld dat ik op een forum zit.Eerlijk gezegd ook uit schaamte want dan lijk ik zo desperate.Ik weet het stom maar zij is al jaren niet bezig met zwanger zijn/worden dus daar heb ik op dit vlak niet echt iest mee gemeen.

Bovendien heb ik via dit forum Hester leren kennen daar chat ik ook mee en daar heb ik( in al die maanden inderdaad pffffffffffffffffff) een erg goede band meegekregen.En daar kan ik ook ongestoord dit soort ervaringen mee uitwisselen.En ook andere dingen dus erg gezellig.Ook heb ik al die tijd al kontakt met Geralda(tukkie).Maar dat is maar dat is soms dagen wel en weken niet.Ik heb hun gegevens ook nooit misbruikt en zij de mijne ook niet.
Maar ja het blijft internet dus je weet nou eenmaal nooit wie je voor je hebt,maar als je een tijdje met elkaar kontakt groeit er een leuk kontakt toch?Daarom vond ik het toen ook eng trouwens met dat ophalen van die test.Dan komt het zo dichtbij en dan moet ik gaan uitleggen waar we elkaar van kennen en tja wat dan hihi.Mijn kids kunnen al extreem goed lezen (zijn zelfs al klaar,zijn AVI uit) .Ik moet er niet aan denken dat ze dit weten .Ze weten ook niet dat we bewust bezig zijn voor een zusje/broertje.

Dus ik zie je wel op MSN en echt je kan me vertrouwen.En ik jou ook dat voel ik aan.

Enne..de ongi is   flink gearriveerd ik kan haast niet zitten van de buikpijn.Door naar ronde 7 joepie!

hee doeidoei tot mails/chats

Hoi hoi,

Ja ik had jou emailadres nog dus heb je toegevoegd aan mn msn!
Maar moet nu snel racen moet werken! Spreek je snel. liefs isa.

Terug
Bovenaan