hoi Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Nou gezellig een maastrichtse aan de lijn.Ha ha

Ik zou het leuk vinden om te weten hoe oud je bent, de hoeveelste ronde, of 1e kindje is, en wanneer je je NOD hebt.
Als de vragen te prive zijn, hoor ik het wel!!

Zoals je misschien gelezen hebt, ben ik nog niet voor het echie aan het klussen, dit gebeurd hopenlijk volgende maand.

Ik ben in ieder geval 28 jaar en als alles goed is gaan we in april voor ronde 1 voor ons eerste kindje.

Veel liefs Doortje

hoi Doortje,

Wat gezellig om met iemand uit de buurt te kletsen!!!
Ik ben 27 jaar en ben in december gestopt met de pil. De eerste keer had ik een cyclus van 6 weken de tweede keer van 5 weken en nu weet ik het dus niet. Als ik nu een cyclus heb van 4 weken zou ik vandaag ongi moeten worden, bij een cyclus van 5 weken pas de 28ste. Ik vind het super spannend en hoop dat het deze keer raak is. We hebben  er hard voor gewerkt, haha want we hebben om de dag geklust!
het is trouwens ons eerst kindje!
heel veel groetjes van kreeftje

hoi hoi

Wat spannend voor je. Ik zal voor je duimen, dat je beide datum's niet ongi wordt.
Verder vind ik het ook leuk om met de zachte ggg kunnen te typen. Ha Ha Ha!!!!

Praat jij ook het echte lange maastrichtse dialect.

Gr Doortje

hoi doortje,

nee, ik kom uit een wijk die aan de rand van maastricht ligt (kan de naam niet noemen want wie weet zitten er nog meer op dit forum), ik praat (gelukkig) niet met van die lange klanken...
wanneer wilden jullie trouwems voor het echie gaan?
groetjes kreeftje

hoi hoi

Ik moet effeafwachten, wat de dokter a.s vrijdag zegt. Ik heb nl. een maagbandje. Maar als ik vrijdag groen licht krijg, heb ik 31 maart mijn laatste pil. Zou ik dan eerder kunnen stoppen??
Maar dat breng mijn cyclus denk ik alleen maar in de war he!!
Kan ik denk ik beter mijn strip afmaken.
Ik ben wel al begonnen met foliumzuur, want de dokter heeft het min of mer al toegezegd dat ik mocht stoppen.

Groetjes Doortje

PS. Is maar goed ook dat je het niet zo lang trekt, want dan duuren gesprekken soms eeuwig.(ik ken nog al wat maastrichtse mensen)

hoi doortje,

ik zou inderdaad jouw strip afmaken, want anders komt jouw cyclus waarschijnlijk helemaal in de war! Ik hoop voor je dat de dokter groen licht geeft, maar van de andere kant waarom zou hij dat niet doen?
Ik ben ook al vanaf het begin foliumzuur aan het slikken. Het kan absoluut geen kwaad en helpt zelfs bij het tegengaan van een open ruggetje, dus waarom zou het het dan niet nemen toch?
Nou, ik ga er vandoor, moet gaan werken, bah!
maar gelukkig werk ik met kinderen dus nu het zo'n goed weer kunnen we veel naar buiten, heerlijk!!
groetjes kreeftje

hoi

Wat ben je snel zeg!!
Ik doe dat ook maar dat doorslikken.
Werk ze, en tot schrijfs. Ik duim voor je dat je niet ongi wordt.

Gr Doortje

dank je wel voor het meeleven.
Ik weet niet goed wat ik moet doen: bij 4 weken heb ik vandaag mijn NOD en bij 5 weken pas de 28ste. MIjn cyclus was als volgt 6 weken, 5 weken en nu...
Denk jij dat het nu 5 weken is of 4? mijn mannetje is er heilig van overtuigd dat het 4 weken is en heeft zoiets van: doe morgen vroeg maar een test.
Ikzelf weet het niet zeker. Wat zou jij doen (is misschien een stomme vraag maar ik vind het altijd fijn om iemands anders mening te horen)
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan