hoi Kreeftje

hoi hoi

allereerst sorry voor latere reactie,was gezellie met mijn man aan het klussen. Nou ja is nog niet voor het echie,maar oefening moet.
Trouwens stomme vragen bestaan niet. Als je iets wil vragen gewoon doen, ook al denk je bij jezelf wat stom.
Als ik naar me zelf kijk, zou ik eerder gek worden van onzekerheid, dus ik zou duidelijkheid willen. Maar in dit geval, ook al zou je morgen testen, kan deze als die negatief is over een week toch positief zijn. Dus ook al test je, dan weet je nog niets,tenzij deze test natuurlijk zegt, dat ik over negen maanden beschuit met muisjes kan komen eten.
Ik ka me voorstellen dat je je een teleurstelling wilt besparen. Maar word de hoop niet steeds groter, en dus misschien ook de teleurstelling. Als je nu test, en die is negatief, heb je misschien, over een week nog een kans om te testen. Ik weet natuurlijk niet of je je de testen makkelijk kunt veroorloven. ze zijn nogal duur.

Nu heb ik iets wat ik nogal stom vind. Ik ben nog niet eens bezig en heb al 6 testen via het internet besteld. tja stom/dom???
maar ja stuk goedkoper,dan in de winkel. En ik wil er toch in huis hebben als ik straks overtijd ben.Als het goed is krijg ik ze morgen per post.

nog 10 dagen tot aan mijn laatste pil, kan niet wachten.

trouwens weet jij hoe dat msnen werkt, met vrieden en familie weet ik het, maar je moet toch iemand z'n email adres hebben. dus hoe wisselen die meiden hier dat uit, zonder dat daar misbruik van gemaakt wordt. Het lijkt mij namenlijk ook wel leuk om te msnen.

Sorry voor het lange verhaal. Ik heb je denk ik ook niet verder kunnen helpen. Maar ik kan je wel begrijpen. ook al ben ik nog niet voor het echie. Ik duim voor je!!!

trouwens(ja sorry nog een verhaal) heb jij temperaturen al eens geprobeert?

liefs Doortje

ps. hou je me op de hoogte, ik vind dit nl. erg spannend

hoi doortje,

Veel plezier gehad met klussen, haha?!

Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat msn werkt. tenminste niet als je anoniem wilt blijven!

Ik heb nu al 3 testen verkloot en dat is inderdaad een dure zaak. Maar ik ga nu ook eens kijken op die site waar je ze kunt bestellen. Hopelijk leveren ze ook in Belgie want daar woon ik (ben geboren in maastricht en heb daar 24 jaar gewoond, woon nu bijna 4 jaar in belgie)

Ik heb nog geen ervaring met temperaturen maar als het deze maand niet gelukt is dan ga ik daar denk ik toch mee beginnen. Dan wet ik tenminste ongeveer wanneer ik moet klussen vooral omdat mijn cyclus niet regelmatig is. We hebben deze maand om de dag geklust en als je dan een cyclus van 5 weken hebt, dan heb ik op het einde toch zoiets van:eek:h, nee niet alweer!!!
Maar wie weet heeft het zich toch geloond!! Ik  houd je zeker op de hoogte! Jij mijn ook, ok!!

tot schrijft zullen we maar zeggen, is wel gezellig op deze manier hè!

kreeftje

Hoi Kreeftje

Gaat het weer een beetje?
Vind het echt rot voor jullie. Wat die testen betreft, ben je inderdaad veel goedkoper via het net. Maar misschien kun je ze bij iemand anders laten aankomen. die er uiteraard van weet en in Nederland woont. Ik weet natuurlijk niet waar in België je woont.
Nou ja misschien leveren ze wel in België.
Trouwens volgens mij via pre mom op www.babybrabbel.org die leveren volgens mij in België.
Nou veel suc6 en ja we houden ons zeker op de hoogte. ik vind dit namenlijk ook zeer prettig.

Veel liefs Doortje

hoi doortje,

Tja hoe gaat het? ik weet het eigenlijk niet... Het is een heel dubbel gevoel omdat ik niet weet wanneer mijn cyclus nu precies is. Af en toe heb ik het gevoel dat ik er ook vel te veel mee bezig ben, maar dat krijg je eigenlijk vanzelf toch?
Ik heb ook nog steeds last van mijn borsten, ze zijn groter en gevoeliger en dat komt voornamelijk savonds opzetten. Ik ben dan echt blij dat ik mijn bh uit kan doen!
Verder ben ik moe, maar dat kan ook komen doordat ik slecht geslapen heb vannacht door al dat gepieker.
Ik ben blij dat ik straks moet werken, dan heb ik tenmniste wat afleidng door de kinderen.

Hoe is het met jou, wat denk je dat de huisarts voor advies gaat geven?
heb je trouwens al kideren en zo ja wat waren jouw zwangerschapskwaaltjes in het prille begin?
kun je me trouwens de site nog eens doorgeven waar ik testen kan bestellen want www.zwangerschaptest.org doet het niet??
 groetjes een malend kreeftje

hoi hoi

Ik heb nog geen kinderen. En vrijdag moet ik op controle bij de chirug, dit is gelukkig wel een leuke dokter. Hij zei al tegen me, dan kom je vanaf nu iedere maand op controle, want hij ging dat wel es effe volgen iedere maand. Dit is trouwens in Maaseik in het ziekenhuis. De site is www. babybrabbel.org via premom shop. Die site wat nath had doorgegeven, krijg ik ook niet.
Ik heb jammer genoeg niet veel afleiding. Ben gedeeltelijk werkeloos. Maar ja dat komt ook wel weer. Ik heb net de NOD lijst mogen maken van waterman. Heb ik tenminste wat anders te doen dan alleen maar poetsen.
Straks ga ik lekker sporten bij de fysio therapeut knap ik ook altijd erg van op.

suc6 met de site

Enne kop op 2005 wordt voor ons een heel vruchtbaar jaar

Liefs Doortje

hoi doortje,

Ik wil niet nieuwsgierig overkomen, maar ben je ontslagen of zo??
Ik heb dat zelf einde 2004 ook meegemaakt. Stond opeens op straat na 7 jaar!! dat was een enorme klap. Gelukkig snel iets nieuws gevonden. Is erg wennen maar ben al lang blij dat ik weer een baan heb!!
Ben je ook in maaseik voor de operatie geweest? ik woon in belgie maar nog geen 10 km van maastricht (durf de naam niet te noemen want wie weet..)

ik ga effe lekker voor de tv hangen. Morgen alleen de ochtend werken dus smiddags kunnen we weer lekker spieken op deze site!
wat zijn er veel meiden zwanger geworden deze maand hè!!
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan