hoi Lydia, hoe is het met je?

Hoi mama Peet

Wat ontzettend lief dat je naar me vraagt. Het is me hartstikke meegevallen gisteren. Ik was pas om 3 uur is de middag aan de beurt. Ze waren later begonnen vanwege een file vlak bij het ziekenhuis en de gyn stond daar midden in, toen nog een spoedgevalletje tussendoor en ik zat daar al vanaf 12 uur te wachten en enorm trek in eten te krijgen.
Het moeilijkste was dat we ons moesten melden op de afdeling gynecologie waar dus ook de babietjes geboren worden. We kwamen daar de afdeling op en er werd net een klein kindje verplaatst naar de familie. Dat was erg moeilijk en de tranen sprongen meteen in mijn ogen. Inchecken en toen naar een kamertje achteraf en gelukkig waren we alleen. Een uurtje later kwam nog een stel voor  binnen en die kwamen ook voor een curretage (hun derder keer). We hebben met ons allen lopen geiten er was werkelijk niets te beleven daar en de verpleging hebben we amper gezien (erg slecht). om half 3 mocht ik de pre-medicatie innemen en niet veel later werd ik naar de ok gebracht. Mannetje mocht niet mee. Infuus prikken is 4 maal mislukt, maar uiteindelijk heeft de beste prikverpleger een naald in mijn pols raak kunnen prikken. Ik de ok moest ik zelf naar het andere bed overklimmen. De anestasist gaf een spuit in het infuus (au au dat deed zeer, zei hij ook dat dat zeer deed) zuurstof en daarna weet ik het ff niet meer. Ik kwam bij in de uitslaapkamer en had keelpijn en een kramp gevoel in mijn buik. Toen ik ok bevonden was, werd ik weer naar beneden gebracht naar mijn lieve schat. Het eerste wat ik wilde was eten.......... had al 20 uur niets gehad. Daar werd door de verpleging 3 sneetjes brood met boter en  kaas   gebracht. (gatver, lust geen boter) 2 kopjes thee en een glaswater met 2 paracetamol. Ik zat nog steeds aan het infuus en mij was verteld dat ik pas naar huis mocht als ik naar de wc was geweest. De andere dame kwam ook terug en kreeg dezelfde gorre maaltijd en ze bietste er nog wat bij een broodje kipfilet. ik kreeg ook deze fantastische uitbreiding
We werden verlost van het infuus en werden verschoond (kan je beter zelf doen, heb ik dus ook maar gedaan) De verpleegster had een ontzettend kort lontje en alles wat we zeiden viel verkeerd. Dat was echt het leukste wat we hebben meegemaakt. Met ons 4en hebben we toch veel gelachen. Ook al waren we verdrietig.
Ik kreeg het advies veel te rusten en veel te slapen en een week rustig aan doen. Ik zit nu op bed met mijn laptop, mannetje is thuis om me te verzorgen en ik voel me vrij goed, geen buikpijn en ook niet al te verdrietig. Over 2 weken terug naar de gyn.
Helaas is dit wel de 2de miskraam en elke keer gaat het op hetzelfde moment fout. Ze zeggen wel "botte pech" maar aangezien ik een bloedziekte gehad heb, vraag ik me af of dit mee speelt.
Hoe gaat het trouwens met jouw?

Liefs

Lydia

Jouw verhaal kon het mijne zijn... Toen ik de curettage had van mijn twins kwam ik idd ook op de kraamafdeling. Gelukkig ook wel een kamertje alleen. Dat was wel prettig. En de rest van je verhaal is precies hetzelfde!
Alleen kreeg jij wel een uitgebreide maaltijd. Ik moest het doen met een beschuitje met jam....
Fijn dat je je redelijk goed voelt.
ik weet dat ik me lichamelijk best goed voelde de 1e dag na de curettage maar ik was wel ontzettend emotioneel... het was me gewoon afgepakt. Zo voelde het.

Verder gaat het nu wel redelijk.
Het is allemaal afwachten. Ben nu met een provera kuur bezig. ZOndag de laatste en dan afwachten op een menstruatie. dan kunnen we eindelijk weer verder!
Het zou ook nog kunnen dat ik zwanger ben, maar daar durf ik dus echt niet op te hopen.
Emotioneel gaat het ook best goed. Ik realiseer me maar al te goed dat ik heel wat op mijn bordje heb gekregen de afgelopen maanden en mijn mannetje en ik maken nu echt bewust tijd voor elkaar. Het lijkt soms wel of we samen veel sterker worden door alles wat we hebben meegemaakt...
mijn schoonmoeder heeft haar verstand verkeken vorige week op een bruiloft. ze vond dat we zo innig dansten (viel overigens wel mee hoor... we hadden gewoon vreselijk veel lol samen!)

Ik snap dat je je af vraagt of je bloedziekte niks te maken heeft met de miskramen. Kun je dit niet navragen bij de gyn?
Hebben ze alles ook opgestuurd naar de pathaloog anatoom of niet?
W.s zal er niks uit komen en heb je idd gewoon heel veel pech!

Nou meid, heel veel sterkte. Hou je taai en laat je maar lekker verwennen door je mannetje. (maar vergeet hem ook niet he... want hij is ook zijn kindje verloren...)

Liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet

Mijn mannetje vergeet ik niet. Hij is mijn allerlieffste schat van de wereld. We hebben nu 2 maal moeten meemaken hoe het fout gaat. Ik merk aan hem wat het met hem doet. Ik hou hem bij de les, hij sluit zich af en ik trek hem weer naar me terug. Ik zal hem niet kwijt willen raken. Hij is mijn moppie.

Ik ben vandaag gammel, beetje moe. Maar dit zal wel minder worden.

Ik zal komende week voor je duimen, of dat die duivels bij je langskomen of dat je stiekem zwanger ben. Ik hoop het laatste voor je.

Liefs

Lydia

hoi hoi,

lief dat je voor me gaat duimen...
Ik laat het zo snel mogelijk weten als ik nieuws heb... wat dan ook.

Onze mannetjes lijken volgens mij wel een beetje op elkaar..
Mijn mannetje is ontzettend lief voor me en verwend me enorm. Maar hij heeft zelf ook verdriet en vindt het moeilijk. Dat zie ik echt wel aan hem. maar hij praat er niet zo heel gemakkelijk over als ik.
Gelukkig kan hij er met mij wel heel goed over praten. En dat is toch echt het belangrijkste!

meid hou je rustig.
tot snel weer

liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet

Mijn mannetje komt net in de slaapkamer met een verrassing. We gaan met pinksteren weg naar een klooster in Belgie. Een verwen-weekend. Gaaf he
Oh was het maar alvast zover............
Ben erg gelukkig met dat ventje, ben blij dat hij me ooit verleid heeft. Hihihihihihi.......

liefs

Lydia

Wat lekker zeg!!!!
Nou, dat hebben jullie saampjes echt wel verdiend!!!
laat jullie maar lekker verwennen en geniet er van.
Hopelijk kun je alles even een beetje van je af zetten en straks weer in de toekomst kijken....

Ben benieuwd waar mijn mannetje blijft... Die had het nog druk belde hij net...
Zondag natuurlijk moederdag en ik ben ook bijna jarig... Wat die nou weer voor plannetjes heeft.....???

Liefs, Peet

Heee liefies,
Fijn dat het gelukkig ook "goed" gaat met de mannetjes van jullie en dat jullie ze niet voorbij gaan. Maar dat kan niet anders met die kanjers van vrouwen.
Jullie zijn toppers en blijf heel hard voor jullie duimen!!!
Lydia geniet lekker van het weekendje.

Terug
Bovenaan