hoi Lydia, hoe is het met je?

Lieve Deez,

Wat lief je reactie!
Ja, ik ben er van overtuigd dat mijn mannetje en ik een superteam zijn en dat we er ons samen daardoor zo goed doorheen kunnen slaan!!!
Zo lang dat maar goed zit, dan hou ik/ houden wij ons wel staande en blijven we hopen op een keer goed nieuws.

Hoe is het met jou Deez? Kun je het allemaal al een beetje beseffen en er van genieten?
Wanneer mag je weer voor controle?

Liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet en Deez

Wat zijn jullie ook ontzettend lief. Mijn lieve schat heeft voor moederdag een lekker geurtje gekocht. Ik ben toch moeder. Ik heb voor mij de beste, liefste, geweldigste man en hij heeft mij gevonden.
Voor de rest lees ik veel positief nieuws op het forum, weer een aantal zwanger en ik gun het iedereen zo. Ik baal alleen dat het bij ons fout is gegaan. Shit, tot nu 2 maal.

Liefs

Lydia

Hoihoi,
Moet altijd zo aan jullie denken.........wou dat ik iets voor jullie kon doen........
Ben aan de ene kant blij dat ik niet meer op dit forum "thuis hoor", maar mis jullie wel. Ben erg onzeker nog steeds, 2 mei volgende echo.
Ik duim heeeeeeeel hard meiden en strooi wat glitters hier en hopelijk brengen ze geluk met moederdag! xxxxx

Terug
Bovenaan