Hoi nieuw hier

hallo welkom, ik ben wendy en heb een dochtertje van 4,5 jaar en we zijn   nu voor een tweede kindje bezig ik zit nu in ronde 25 ( niet schrikken) meestal doe je er niet zo lang over hoor!! bij mijn andere twee zwangerschappen was ik de eerste en de derde keer zwanger dus............     !!
veel succes en je kan hier altijd terecht met vragen over van alles en als we daar een antwoord op kunnen geven dan doen we dat ook zeker!!
doei doei

Hoi hoi!!

Welkom hier! Leuk dat je je hebt aangemeld! Des te meer zielen, des te meer vreugd.

Groetjes,
Chantal

Hallo dames die nieuw zijn,
Welkom op dit forum.

Wij hebben een dochter van 1 jaar,
en zijn nu in ronde 3 voor tweede kindje.

Mijn NOD is 4 april.
Erg spannend weer.

Succes en sterkte met wachten dames !!!!

Hoi
Bedankt voor de uitleg van NOD, ik snapte het echt niet (nu wel).
Gisteren had ik ongi moeten worden, maar zoals gewoonlijk komt het dus weer niet op tijd.
Maandag moet ik naar het ziekenhuis toe, en moet ik gaan beslissen of ik hormoon medicijnen wil gaan slikken. Ik weet echt niet of ik dat wil gaan doen. Mijn vriend zegt dat hij het oke vind, maar dat ik er ook achter moet staan. Doordat de kans op een tweeling hoger ligt bij de medicijnen vind ik het een beetje eng. Ik heb natuurlijk al een dochter van bijna 3. Kunnen jullie mij misschien iets meer vertellen over die medeicijnen.
xxx Patricia

Terug
Bovenaan