Hoi sharine 2 wil je pendelen

Ja Pipstip daar heb je helemaal gelijk in meid. Vooruit maak ik voor jullie beiden jij en kruimels voor 1 keer een uitzondendering. Geef me jullie naam en meisjesachternaam en geboortedatum maar. Maar daar blijft het bij voor de rest doe ik het niet meer. Ben wel blij dat je eerlijk bent en dat je zegt dat je het alleen zou doen voor het pendelen.

Liefs Sharine

he sharine2, super dat je voor pip en mij toch een uitzondering wilt maken.
dank je wel!!!
mijn naam is Janneke de Rooij
geboortedatum 12-07-1978

ben ontzettend benieuwd naar de uitslag, alvast bedankt.
liefs kruimels

Nou Sharine,
Ik vroeg als eerste aan jou of je kon pendelen, wil je het ook voor mij doennnnnnnnnnnnnnnnn
pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kijk hoe lief ik kijkkkkkk

hoi sharine.

Lekker slim van mij om me voornaam niet te geven,maar het moet diana quak zijn en da geboorte datum is 03-10-1970.
succes en nogmaals bedankt.

liefs

Hoi Sharine,

Wat ontzettend lief van je dat je ook voor mij wilt pendelen!
Mijn naam is ilona weerman, 30-10-1982

Het was niet mijn eerste insteek om je ook voor mij te laten pendelen maar vooral voor kruimels maar vind het ontzettend lief van je en hoop dat je het nu ook echt gaat doen. Ben benieuwd!

Sorry als nu het hek van de dam is en er meer aanvragen komen.

Waanzinnig bedankt alvast!

Sorry Sharine, durfde het niet te vragen maar heb het toch gedaan meid

Hoi Sharine,

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil je aub voor mij ook een uitzondering maken en pendelen. Heb zo ontzettend veel verhalen gelezen dat het werkt!! Zit nu in ronde 12 en ik weet dat ik heel moeizaam zwanger word. Ik zou het echt heel erg fijn vinden als je het voor mij wilt doen.
Ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik het vraag, maar dacht nee heb ik ja kan ik krijgen!!! Hoop wat van je te horen. Zou het erg fijn vinden. Geeft me weer wat zekerheid!!!!

Liefs Patricia

Nou Sharine,

misschien hier toch maar weer een apart forum aanmaken voor te pendelen?Ik geloof dat er meer meiden pos. tegenover staan dan negatief....
Succes met de vele aanvragen
Zal mijn naam er maar niet bij zetten, maar als je weer begint hou ik me aanbevolen...

Je mag ook eens langskomen op het klusbabes forum....voor alle lieve meiden daar pendelen

Terug
Bovenaan