Hoi

Hoi iedereen,

Ben blij dat ik nou het juiste forum heb gevonden voor mijn vraagjes (ik zat op het zwangerzijn forum,oeps,my mistake) mr daar hebben ze me ook wel geholpen maar hier zitten we allemaal in hetzelfde schuitje hé!

Situatie: heb myn laatste pil genomen op 13 mei. Als ik mijn 'pilcyclus' dan volg zou ik afgelopen maandag myn menstr. moeten gehad hebben,niet dus. elke keer dacht ik: nou krijg ik ze want de klachten (hoofdpijn, buikpijn) die waren identiek al zou ik ongesteld worden maar niets.Nu voel ik me terug goed,heb wel steken in mijn rechtse onderrug.Heb dinsdag (1 dag overtijd)een testje gedaan,negatief. Nu heb ik gedacht van een volgende week woensdagochtend nog een testje te doen, als ik tegen dan nog geen menstr. heb natuurlijk. Aangezien ik net gestopt ben kan het zijn dat heel de hormoonhuishouding nog op punt gezet moet worden maar onbewust hoop ik toch hoor! Ben erg benieuwd want ik weet niet wat ik ervan moet denken, jullie?

Vraagje: wat is NOD? (sorry)

An

Sorry voor het hele verhaal
 
Lieve An,


Met het stoppen van de pil kun je soms vervelende "afkick" verschijnselen hebben. Bij mij heeft het minstens 3maand geduurd voordat mijn cyclus regelmatig was. Ik had die 3maanden lang constant last van buikpijn, stemmingswisselingen, vooral erge hoofdpijn. Ik voelde constand vanalles vooral rond mijn NOD (de dag dat je ongesteld zou moeten worden). Ik dacht constant dat ik zwanger was en heb heel wat testen gedaan.

Maar door de ervaring (en de adviezen die je hier vooral krijgt van de meiden op deze site) wist ik dat het echt afkikken was.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het in een keer raak is. Wie weet hoor jij daar bij dat zou helemaal top zijn natuurlijk.

In iedergeval sterkte met alles en welkom op deze site.

XXX BIbi
 
Hoi , hoi,

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, domme vragen zijn er niet, alleen maar domme antwoorden, toch?

Mijn eerste cyclus nadat ik gestopt was met de pil duurde 38 dagen, tien dagen te lang dus. Na 30 dagen had ook ik een zwangerschapstest gedaan. Wat valt het tegen he, als die negatief uitvalt.
Na 30 dagen dus toch ongesteld geworden. En daarna niet meer. Ik ben nu 6 weken zwanger, dus het kan snel gaan.
Een zwangerschapstest kan natuurlijk nooit geen kwaad, kost alleen wel veel geld. Ik denk dat het gewoon afwachten wordt. En als je vindt dat het te lang gaat duren, dan moet je even langs bij je HA.
Jet
p.s. NOD staat voor niet ongesteld dag. De dag dat je dus hoopt niet ongesteld te worden.
 
Bedankt voor de snelle reacties! Persoonlijk denk ik ook dat het 'afkick'verschijnselen zijn maar ergens denk je: het kan dus waarom niet bij mij hé! Nu, ik ben echt niet gehaast een vriendin van me deed er 9 maanden over dus ik heb nog wel ff te gaan. Mijn man en ik vrijen (klussen?) ook niet tijdstippen waarop we denken: nu is de eisprong maar wat niet is kan nog komen hé!

Ik ga zoiezo een testje doen als ik 10 dagen overtijd ben, volgende woensdag dus en als het dan niets is dan wachten we af hé en zal mijn menstr. komen (hopelijk zo snel mogelijk dan hoor want jongens toch, wat een gedoe hé zeg en ik ben nog maar net bezig!

Ik houd jullie dan op de hoogte hé!
 
Toen ik net met de pil stopte (in februari) dacht ik ook steeds dat ik overtijd was. Inmiddels weet ik dat ik gewoon een cyclus van 33 dagen heb....

Veel succes!
 
ik vraag me af als jij met 13 mei de laatste pil heb genomen hoe je dan afgelopen maandag je menstruatie had moeten krijgen want ik ben 9 mei gestopt met de pil en 11 mei ongesteld geworden en had afgelopen dinsdag mijn menstruatie moeten krijgen en ik ben zwanger dus die is uitgebleven, maar heb je misschien een reken foutje gemaakt en dat je daardoor een egatieve test had!!ik hoop het voor je succes liefs sandra
 
He an

Klopt ik heb je in zwanger zijn ook een mailtje gestuurd(anoniem). Ik zat ook op de verkeerde forum. Maar we zitten nog steeds met dezelfde vragen en dus in het zelfde schuitje. Groetjes en tot schrijfs Col
 
Terug
Bovenaan