Hoi

hoi an,

1 ding: heb geduld...
ik weet dat dat het moeilijkste is wat er is als je zwanger wilt worden, maar wacht eens rustig je ongi af. ik weet dat wij vrouwen onszelf de kop gek kunnen maken....ik heb dat in het begin ook gedaan (ben nu ruim 10 mnd bezig)
en wat sandra 2 net zegt/voor je heeft uitgerekend....uhm je hebt verkeerd geteld dat is natuurlijk klote om te horen! dus was je nog niet overtijd?? toch?? nou succes ermee en we horen het wel of je ongi zich nog aankondigd

groetjes kim
 
Ik ben de zoveelste in rij die niet kan wachten om zwanger te worden. Wij hebben het zo lang uitgesteld dat ik mezelf nu wel voor mijn kop kan slaan dat we niet eerder zijn gestopt met de pil, als het zo lang kan duren!! En dan te bedenken dat ik zo in spanning zat toen ik een paar dagen de pil was vergeteten... denkend dat de kans groot was dat ik zwanger was terwijl we het op dat moment niet gepland hadden... zenuwen voor niks, ik was niet zwanger maar nu wil ik wel zwanger zijn en wel ZO SNEL MOGELIJK!!!
 
Kan je op moment van bevruchting misselijk zijn die dag??? Ik was namelijk rond tijd van mijn eisprong 1 dag heel erg misselijk; en die dagen die daar op volgen niet meer.

Hoop op jullie reactie..

doegg
 
Terug
Bovenaan