hoi

hoi allemaal,ik denk dat mijn menstruatie onderweg is ik verlies steeds meer bruin bloed en mijn temp is gezakt na mijn eisprong boven de 37 graden en vanmorgen 36.9 ik baal als een stekker maarja niks aan te doen.
ik had rond 5\6 juli mijn eisprong gehad [volgens ovulatietesten] hoe kan ik dan bereken wanneer de volgende maand mijn eisprong komt?of gaat dat niet?
ik ga a.s vrijdag naar de dokter want telkens ruim een week voor ik ongesteld moet worden verlies ik wat bruin bloed en dat had ik eerst nooit maar sinds ik in maart gestopt ben met pil wel dus daar wordt ik ook niet goed van en als het echt doorzet dan ben ik maar ongeveer 2 dagen of zelfs anderhalve dag ongesteld messchien komt dat bruine bloed daar wel door ,ik hoop dat de huisarts me dan meer kan vertellen.
ik hoop op reactie alvast bedankt
gr mutske
 
ik had iets vergelijkbaars,alleen begon mijn ongi met bruin bloed,dan 1of 2 dgn niets en dan krap 2 dgn ongi. ben gelijk doorgestuurd en nu heb ik de 27e uitslagen van mijn hormoonspiegel en mijn vriends'zaad. ze wisten nog niets te zeggen dus dat horen we dan.(de hormoonspiegel testen ze d.mv bloed afnemen)wij zijn sinds november bezig.
succes vrijdag!
 
Wat jammer nou mutske .......... Ik had zo op een positief resultaat gehoopt voor je, zeker nu je ovulatietesten ook positief waren hé! Maar kop op hoor!! IS het deze maand niet dan de volgende misschien! De moed niet laten zakken hoor meid! Jij bent niet regelmatig hé? Dan zou ik voor volgende maand ook de OV testen gebruiken just to be sure hé!

Heel veel succes en sterkte hé meis!
 
ANOMIEN WAT BEN JIJ EEN TRUT ZEG JE LOOPT ZOWAT IEDEREEN HIER AF TE ZEIKEN GA ERGENS ANDERS NAARTOE!!!!!!!sorry dat moest er even uit.
petra en an bedankt voor jullie lieve berichtjes hoe is het met jullie?
en petra hoe lang ben jij al bezig?
gr mutske
 
Negeren die trut mutske ... ik kn best begrijpen dat er sommige gefrustreerd zijn maar werk dat niet uit op mensen die hun hart willen luchten aub zeg, kinderachtig gedoe!

Heel goed mutske, dank je! Mijn man en ik zijn wel ziek geweest de afgelopen 2 weken dus veel geklust is er niet! Ik wacht nu vol ongeduld op mijn ongi zodat we aan ronde 3 kunnen beginnen hé!
 
Ik ben ook vanaf maart gestopt en zit er weleens aan te denken om te gaan temperaturen ofzo. Wel vervelend voor je dat je steeds bruine afscheiding krijgt. Hoop dat de ha wat meer voor je kan doen. Enne probeer die idioot hier te negeren, hebben ze er ook geen lol van. Heel veel sterkte in ieder geval en ook bij ons komt het goed.

Liefs Ilona
 
Terug
Bovenaan