hoi

Ik heb hetzelfde, ik heb ook de dagen voordat ik ongesteld moet worden bruine afscheiding en ben dan 2 dagen ongesteld en heel af en toe heb ik daarna dan nog een beetje bruine afscheiding. Mijn huisarts zei dat dat geen kwaad kon, kan iets van oud bloed zijn ofzo! Maar nu ik lees dat Petra meteen doorgestuurd is ga ik wel twijfelen. Misschien moet ik toch nog maar eens terug naar de huisarts, ik ben al 8,5 maand gestopt en het is nog steeds zo. Welke de ene maand wat erger dan de andere maand, maar toch!

En Mevrouw (neem ik aan) anoniem, als je zonodig zo achterlijk moet doen, zet dan ook je naam erbij! Wel erg stoer hoor!!!
 
Hoi, mutske sinds ik met de pil ben
gestopt aug. 2003 ben ik ook zo ongi eerst een paar dagen bruinig en dan zette het ineens heel erg door zo.n 1 a 2 dagen en dan neemt het weer af.
Maar 1 geluk hebben we ik ben in dec zwanger geraakt weliswaar een miskraam maar je kan er zwanger mee raken.

en balen joh dat je ongi eraan komt zeker na dat je zo;n positieve ovu.test hebt gehad. Je hebt er dan altijd weer een beetje meer hoop er op.

veel succes de volgende ronde eens moet het raak zijn

Veel liefs
Brenda
Veel succes
 
Hoi Mutske,

Ik heb sinds vandaag ook last van bruine afscheiding en dat duurt 2 a 3 dagen en dan ben ik 2 dagen ongi en dan nog 2 dagen bruine afscheiding. Ik had 18 juli mijn NOD, maar ben bang dat we naar ronde 6 gaan.
Ik herken dus veel aan jouw verhaal.
Succes verder.
Groetjes Joke.
 
Hoi mutske,
met mij alles goed hoor! ben net vandaag ronde 9 ingegaan(maar had ik wel een beetje aan zien komen)wij zijn vanaf november bezig en twee maanden geleden dus bij de gyn terechtgekomen,door die rare ongi en volop verschijnselen,maar dus niet zwanger. de 27e horen we daar dus mee over.
en meiden;het kan echt geen kwaad om langs de ha te gaan;vragen staat vrij,of deze je doorstuurt is een tweede..maar als je niet probeert..
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan