Hoi!

Hoi,

Ik ben ook nieuw hier, ben nu 9.5 week zwanger van mijn 4e kindje. Ik heb maandag mijn eerste echo. Maar ik heb het hartje al wel gehoord, ik heb zelf een doptone en luister elke avond even, erg leuk om te horen.
Ik heb al 2 zoontjes en een dochtertje.
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap.

Groetjes Lin.

heyhey!!

Ik ben ook een feb mama :D
Waneer ik uitgerekend ben, is een grote vraagteken!
21 juli heb ik mn eerste termijnecho. Klinkt nog erg ver weg! Maar aank maandag mag ik naar de verloskundige :D
Misschien dat het hartje hoorbaar is.
Ik ben zwanger van mn tweede. het eerste is 1 jaar en 2 maanden.

Groetjes ilse

Hallo Dames,

Hier nog een februari mama!!!
Volgens mijn berekening ben ik morgen 9 weken (11 februari uitgeteld) en heb dan ook de eerste echo.
Ik sta onder behandeling bij de Gyn omdat ik twee probleem zwangerschappen heb gehad.
Mijn eerste zoontje is met 34.5 overleden.
Mijn tweede zoontje (nu 3.5 jaar) is met 34.5 gehaald, omdat het anders ook niet goed was afgelopen.

Aan de ene kant voel ik me heel goed en lijkt deze zwangerschap niet op de andere twee.
Al heb ik wel wat pijn, dus het is wel even heel spannend.....
Hopen dat er na morgen wat spanning van me afvalt.
En een relatief rustige zwangerschap tegemoed ga.

Jullie allemaal een fijne zwangerschap!!!!
En we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Romy

Goeiemorgen iedereen!

Mijn beval datum is ook 9 februari 2011.
Ik ben in verwachting van onze 2e uk.
Onze zoon is nu bijna 23 maanden, en is 2 en een half als de 2e uk geboren gaat worden.
23 juli hebben we de eerste echo, ik kan niet wachten!!!

Fijn weekend !!!

Liefs,

HoiHoi,

Ook ik ben in februari uitgeteld, volgens de berekeningen 17 feb.
Het is mijn 1e kindje en heeft moeite gekost om zwanger te worden maar ben erg blij dat het toch, natuurlijk, is gelukt.
Heb donderdag afspraak bij de gyn en hoop dat ze een echo gaat maken zodat ik daadwerkelijk kan zien dat er een klein wondertje in mij aan het groeien is.

Ik heb nu lekker 5 weken vakantie en ben blij toe want de vermoeidheid is mega.

groetjes Femke

Hallo,

Tja, ik dacht dat dit soort site's niks voor mij waren, maar ik heb overal op de site een beetje zitten neuzen.
En om nu eerlijk te zijn......
IK VIND HET GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is nu mijn 3e zwangerschap.
Mijn eerste kindje is een stoere jongen van 5 jaar en mijn 2e kindje is een een poppetje van een meid en ruim 2 jaar.

Deze zwangerschap was niet gepland, maar wel heel erg gewenst. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 20 feb. uitgeteld. 22 juli heb ik mijn eerste echo.

Groetjes en veel plezier van de zwangerschappen

Hoi Allemaal,

Ben ook zwanger en 21 februari uitgerekend van ons derde kindje we hebben al 2 jongens van 5 en bijna 4...Morgen heb ik mijn eerste echo...spannend!!!

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan