homeapathie en zwanger worden

Hi Fleur,

Ik wil je homeopatie niet afraden, maar wees er wel voorzichtig mee!

Ik heb al 7 jaar een enorm slaapprobleem en na mijn laatste bevalling (februari jl) zat ik er zo doorheen, dat ik op internet aan het zoeken ben gegaan naar een alternatief genezer die me zou kunnen helpen. Ik was als een kip zonder kop. Ik kwam bij een dame die zich natuurgeneeskundige noemt. Ik ging bij haar op "spreekuur" en ze had wel iets voor me om te slapen. Maar ze had ook wel iets voor mijn ijzertekort, mijn astma en de koemelkallergie voor de kleine! Ik heb pillen gekregen om te slapen, maar ik vertrouwde het niet. Nazoeken op internet bleek ik pillen te hebben gekregen die een hele verkeerde uitwerking kunnen hebben. Het stofje wat deze pillen bevat, mag in Nederland niet op de vrije markt verkocht worden, alleen onder begleiding van een arts! Ik was er niet mee begonnen, maar ben naar mijn huisarts gegaan. En volgens haar kon ik er ook maar beter niet mee beginnen. En niet dat mijn huisarts anti alternatieve geneeswijzen is.

Ik ga nu voor mijn slapen naar een ander natuurgeneeskundig arts, die gaat me eerst "doorlichten" zonder me gelijk pillen voor te schrijven. Wellicht dat ik met een dieet (bijv. geen suikers) ook van mijn problemen af kom. En dat bezoek staat mijn huisarts volledig achter.

Wat ik wil zeggen, is dat niet elke natuurgeneeskundige ook deskundig is. Is er niet iemand in jouw directe omgeving die jou mond-op-mond reclame kan geven? De arts waar ik naar toe ga, zijn een nichtje van mij en haar zoon ook geweest en allebei zijn ze goed geholpen. Daarom durf ik dit ook te doen.

Sterkte er mee.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan