Ik ben ook naar een alternatief genezer geweest, die ook regulier arts was. Hij kwam er via bioresonantie en het doorvragen naar een aantal klachten achter dat ik een verstoorde darmhuishouding had (schimmels, gisten, bacterien). Ik moest een streng dieet, flinke (reguliere) medicijnen waarbij ik niet zwanger mocht worden en nog wat alternatieve aanvullingen als prebiotica en nog wat dingen. Ik was al anderhalf jaar bezig en 2 maanden na dit dieet was ik zwanger (en exceem op mijn handen was weg en ik had minder pijn bij mijn tussenliggende menstruaties). Echter was dat ook 5 cycli na mijn HSG, dus ook dat kan er net zo goed aan hebben bijgedragen.
Ik was in die tijd ook bij een Shiatsu masseuse geweest en die zei dat mijn baarmoeder verkleefd was aan mijn buikwand. Ze heeft dit los geprobeerd te maken. Ook dat kan een bijdrage hebben geleverd. Er zijn zoveel factoren die meespelen!
Opvallend vond ik dat de genezer en de masseuse wel met dezelfde constateringen en tips kwamen, terwijl ik niet alles zelf al had verteld en zij elkaar niet kenden.
Sterkte allemaal.
Gr.
Wenser