hond als magneet

Ik heb 2 katten en een er van is veel aanhankelijker geworden. Ze was nooit een schootkat voor ik zwanger was en nu kom ze gelijk op mijn schoot liggen zodra ik zit. In het begin voor ik zelf wist dat ik zwanger was ging ze al raar doen. Ineens plaste ze op bed en precies aan mijn kant. Dit heeft ze nooit gedaan en het betekende natuurlijk wel dat ze niet meer op de slaapkamer mogen komen. Toen bleek dat ik zwanger ben snapte ik waarom ze zo raar deed.
Dieren voelen het dus blijkbaar aan dat je zwanger bent.

Groetjes

Angela

Wij hebben 2 honden.
Onze labrador is juist een stuk minder aanhankelijk naar mij toe, maar die wordt helemaal gek als mijn man thuiskomt. Die laat mijn man niet meer met rust. Dit was met de vorige 2 zwangerschappen ook zo.
Ze snuffelt wel iedere dag even aan mijn buik.
Onze chihuahua is juist niet bij mij en mijn buik weg te slaan. Ze ligt ook het liefst precies op mijn buik (ik ben nu 23 weken zwanger).
De Chihuahua hebben we pas 2 jaar en dit is dus haar 1ste keer dat ze meemaakt dat ik zwanger ben.
Ik vind het eigenlijk wel schattig en gezellig. Ik zet haar gewoon van mijn schoot af als ik weg wil. En dat accepteert ze ook gewoon.

Groetjes Suus

hallo dames,

dank jullie wel voor al jullie reacties.
ik ben dus niet de enigste, ook met de katten ( daar hebben we er ook nog drie van ).

suus in het begin moest onze hond ook niks van me hebben. hij wilde niet luisteren en als me man thuis kwam was hij heel wild aan het doen. het is echt van de afgelopen 2 maanden. maar van af het begin werdt hij wel steeds waakser.

ik vraag me ook af hoe ons hondje reageert als de kleine geboren is. nog drie weekjes wachten en dan zal ik het weten.

veel liefs
peetje

ik heb dat met de kat van mijn moeder. Zodra ik daar binnen kom, en op de bank ga zitten komt zij bij me zitten. Over me heen drentelen, en dan op mijn schoot liggen met der koppie naar mijn buik.

Eerst vond ik het nog wel leuk, maar nu word het een beetje irritant.

grtz
Vanessa

Terug
Bovenaan