honden waar ze al niet goed voor zijn!

net zat er een hond vlakbij alicia brokjes te eten. en alicia was ze aan het jatten. dus de hond steeds verder weg eten. uiteindelijk wel een meter buiten alicia haar bereik.

nou mevrouw bedacht zich geen seconde! ze kroop er zo naartoe! alsof dat ze het dagelijks doet!

ja fijn he! Ik hoop wel dat je de drinkbak van de hond ergens hebt staan waar alicia niet aan kan. Mijn nicht heeft ons daarop gewezen omdat er nog steeds baby's zijn die er toch door kunnen verdrinken.
Evy probeert de brokjes ook te pakken van onze hond, maar die laat duidelijk weten dat hij het er niet mee eens is door te grommen. Dus dat moeten we even in de gaten houden.

Bah zeg, sorry hoor, maar dat vind ik echt vies. Ik heb 5 katten in huis, maar van het voer, het drinken, de kattenbakken en het speelgoed blijft hij vanaf. En hij weet het al heel goed. Hij kijkt er nu niet eens meer naar. Wel naar de katten, maar niet naar hun spullen of eten.

Hey supertje, er zijn heel veel kindjes die dat doen hoor! Snap dat t niet de bedoeling is maar ze zijn zo snel dat je t niet altijd in de gaten hebt. En als dat n x gebeurt is t geen ramp hoor ze krijgen er niets van! Snap dat je de kattenbak smerig vindt is ook maar n brokje er zijn ergere dingen. Wil niet lullig doen maar kom op!

Ik zeg niet dat ze er iets van krijgen maar ik vind het gewoon smerig. En hij weet het heel goed inmiddels. Hij wijst er naar, zegt poes en gaat met zijn vingertje zitten zwaaien en nee zitten schudden. Ik hou graag de dieren en mensen gescheiden. Ieder zijn eigen mening en die van mij is dat het vies is en het heel makkelijk aan te leren is. Zowel die kleine en de katten hier weten precies van wie wat is. En zo kunnen ook mijn katten rustig eten, drinken en slapen zonder dat ze lastig gevallen worden door ons kereltje. Op hun beurt laten ze zijn spulletjes ook met rust. Dus geen kat in de kinderstoel, box of wandelwagen. Duidelijke lijnen.

deze honden zijn helemaal aan alicia gewent. en cindy is bang dat ze alicia pijn doet. daarom pakt ze het brokje af.
daarbij de brokken die ze krijgen zijn een en al granen. het is meer maagvulling. alicia komt normaal gesproken ook niet bij hun brokken hoor. alleen 1 hond doet de bek vol brokken en die gaat dan op een lekker plekje eten.

Terug
Bovenaan