honden waar ze al niet goed voor zijn!

wij hebben zelf geen dieren, mijn kat is een paar maand geleden dood gereden, maar mijn ouders hebben 2 honden. Jorn taalt niet naar de voerbak.
maar als hij daar komt. gaat hij eerst naar de la. en geeft dan beide hondjes een snoepje... en als je niet goed oplet pakt ie zelf ook 1. hahaha gelukkig zien we het altijd. maar het is wel als een x gebeurt dat hij dus zelf een hondesnoepje op heeft gegeten.

Ach het is allemaal weerstand hoor wat ze ermee opbouwen.....
Maar brokjes vind ik wel link omdat het vaak soort knikkertjes zijn.......
Maar verder.....ik snoepte vroeger wel eens van het vissenvoer ;-)

hier hebben we een traphek tussen de keuken en de woonkamer(half open keuken)
want meneer gooide telkens het waterbakje van de katten om en ging inderdaad rechtstreeks op de brokjes af.
vind dit ook niet zo`n strak plan dus heb dit opgelost met een traphekje, ideaal moet ik zeggen.

Bij ons staat het meeste in de bijkeuken en die deur staat eigenlijk altijd open. Maar als die kleine rondkruipt trek ik hem dicht. Zo kan ik hem makkelijker in de gaten houden en trekt hij gelijk mijn wasmanden niet om ahhaahaah. De katten zijn hier beperkt tot keuken, bijkeuken en woonkamer. Boven komen ze ook nooit.

ja in het nieuwe huis hebben we dalijk ook een traphekje tussen de keuken en woonkamer. en de hondenbakken staan dan in de keuken.
hier zijn ze niet bereid om aanpassingen te doen voor alicia. zelfs het traphekje was al een mega probleem

Terug
Bovenaan