Honden

Onze hond (een vizsla) was ons eerste kind en is echt een superbeest. Hij heeft het best wel zwaar hoor met 3kids om hem heen en krijgt ook veel minder aandacht dan voorheen. Ook zijn uitlaat rondjes zijn minder groot dan vroeger maar hij klaagt echt nooit. Is altijd lief voor de kinderen en als levi nu buiten in het gras aan het spelen is ligt indy ernaast,op hem te letten. Overalwaar de kinderen zijn wil indy ook zijn zo gek zijn ze allemaal op elkaar.
Levi mag niet in de mand van indy maar ja dat is natuurlijk het allerleukste spelletje want als hij richting mand gaat gaan papa en mama nee roepen en achter hem aan.Levi kijkt nu alom waar we blijven en ligt dan helemaal in een deuk.

1 groot nadeel:die haren, daar word ik echt gek van, indy heeft van die hele kleine haartjes die overal in gaan zitten. Soms stofzuig ik wel 3 x per dag want vind het echt smerig alslevi onder de haren zit.

groetjes chimene

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2008 17:17:49'));

hoi hoi

kweet niet waar je woont, maar misschien is een honden ren een oplossing?
kheb er toevallig nog 1 in de aan bieding, en dan praat ik niet over een heel klein rennetje, maar echt wel voor 2 honden, met evt een binnen hok

groetjes simone

We hebben inderdaad 2 kennels opgezet. En we gaan Lucky daar langzaam aan wennen.

quote: mammamene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 20:42:14'));

Onze hond (een vizsla) was ons eerste kind en is echt een superbeest. Hij heeft het best wel zwaar hoor met 3kids om hem heen en krijgt ook veel minder aandacht dan voorheen. Ook zijn uitlaat rondjes zijn minder groot dan vroeger maar hij klaagt echt nooit. Is altijd lief voor de kinderen en als levi nu buiten in het gras aan het spelen is ligt indy ernaast,op hem te letten. Overalwaar de kinderen zijn wil indy ook zijn zo gek zijn ze allemaal op elkaar.
Levi mag niet in de mand van indy maar ja dat is natuurlijk het allerleukste spelletje want als hij richting mand gaat gaan papa en mama nee roepen en achter hem aan.Levi kijkt nu alom waar we blijven en ligt dan helemaal in een deuk.

1 groot nadeel:die haren, daar word ik echt gek van, indy heeft van die hele kleine haartjes die overal in gaan zitten. Soms stofzuig ik wel 3 x per dag want vind het echt smerig alslevi onder de haren zit.

groetjes chimene

Jaaa, die haren. Word er helemaal gek van. Ik was nooit een poetser of erg netjes, maar doe nu inderdaad iedere dag stofzuigen, dweilen en dan tussendoor nog even een wisser over de grond.

Ik stofzuig 1x per dag. En dweilen min 2x in de week.
Haren hou je toch niet tegen, en daar gaan de kleintjes echt niet dood van. Goed voor hun afweersysteem

Terug
Bovenaan