Honger / buikje met 15 wk

Hoi Caro,

Als ik het zo lees hebben wij een vergelijkbaar gewicht, alleen ben ik nu voor de derde keer zwanger, nu 6,5 week, en jawel, ik barst van de honger. En net als jij wordt ik ook een beetje onpasselijk als ik te laat eet. Zorg voor een mueslireep in je tas als je op stap gaat.
Ter vergelijking: zowel in mijn eerste als in mijn tweede zwangerschap kwam ik de eerste drie maanden 3 kilo aan, de tweede drie maanden 6, de derde drie maanden weer 6.
Na de eerste keer kwam ik weer terug op 55 kilo, na de tweede op 56, zonder extra sport, zonder lijnen; wel heb ik borstvoeding gegeven, en daar maak je een groot deel van dat extra vet voor aan.

Geen zorgen dus om je buikje, geniet ervan.

groetjes,
michelle

 
hoi Caro!

meid relax relax...je maakt je allemaal veel te druk.
luister gewoon naar je lichaam. honger=eten...klaar!
en je krijgt altijd vet op je heupen das normaal. ik had in het begin ook heel veel honger. toen ik 9 wk was werd ik ontzettend ziek en viel ik 5 kilo af. ik woog nog maar 50 kilo.
nu ben ik weer een echt hongerlijer hihi en weeg nu 67...13kilo aangekomen.

1 ding: Je mag nooit lijnen in je zw.schap dat is gevaarlijk. en je mag ook geen buikspieroefeningen doen. en als je nooit fanatiek gesport hebt moet je dat nu ook niet gaan doen. maar daar kom je dan wel achter als je het wel wilt gaan doen...

doe lekker relax en geniet van je buikie, en eet als je moet eten.

liefs sandy
 
Leuk al die reacties, bedankt allemaal. Ik eet wanneer ik trek heb en lijnen daar heb ik nog nooit van mijn leven aan gedaan! Het eten heeft mijn kindje en mijn lichaam blijkbaar nodig dus ik zit er niet mee hoor!
En ook ik ga bij de foto's kijken.

Groetjes, Caro
 
Terug
Bovenaan