Honger

<p>hii, Mijn dochtertje van 4,5 maand oud krijgt rond half 11 savonds een papfles, maar word de volgende ochtend om 6 uur alweer wakker dat ze honger heeft. Dan krijgt ze gewoon 180c met 6 schepjes. En vaak komt ze dan om half 10 weer. Je zou denken dat ze met een papfles zeker wel 8 uurtjes slaap zou redden  maar niet dus. Ze sliep altijd vanaf half 10 tot 8. Ze weegt 6200 gram en krijgt 4 a 5 flesjes van 180cc 6 schepjes. Van de kinderarts moeten we minder geven.</p><p>Iemand tips?</p>
 
Vind dat helemaal niet raar hoor. Mijn zoon van 8 maanden krijgt 's avonds (rond 1900) een fles, soms met pap en soms niet (afhankelijk van of hij naar het kdv is geweest of niet). Hij wordt laat 's avonds ook nog wakker voor een voeding, en 's ochtends is hij om 6:30 ook gewoon weer toe aan een voeding. Het gaat uiteindelijk vast vanzelf over.
 
 Mijn zoon had dat precies zo. Hij wilde rond 6 uur een fles en dan om half 10 weer, alsof hij in de ochtend zijn buik helemaal vol wilde hebben. Na deze fles liet hij er wel veel meer tijd tussen. Het is denk ik gewoon zijn ritme
 
Uhh.... waar klaag je over???? Sorry maar je kindje slaapt kei goed door!!!!! Hier ook een papfles maar wordt vaak om 3.00 alweer wakker voor een flesje. En er zijn ook nachten dat ze s avonds maar 80cc drinkt en wél de hele nacht doorslaapt. Doorslapen heeft niet perse met voeding te maken.
Om 6.00 een flesje geven en dan gewoon nog even terug naar bed. En anders begin je je dag gewoon vroeg, 6.00 is een prima tijd voor baby s om de dag te beginnen, ook al vindt jij dat vroeg! 
En tussen 6.00 en 9.30 zit 3.5 uur dus op zich prima hoor, om dan weer een flesje te geven! 
Ik zie zeker geen reden tot klagen, je kan gewoon doorslapen dus wees daar maar blij mee. Hier moet ik elke nacht minstens 5x mn bed uit voor een speentje of flesje, en mn dochter is ouder dan de jouwe.
 
Uhh.... waar klaag je over???? Sorry maar je kindje slaapt kei goed door!!!!! Hier ook een papfles maar wordt vaak om 3.00 alweer wakker voor een flesje. En er zijn ook nachten dat ze s avonds maar 80cc drinkt en wél de hele nacht doorslaapt. Doorslapen heeft niet perse met voeding te maken.
Om 6.00 een flesje geven en dan gewoon nog even terug naar bed. En anders begin je je dag gewoon vroeg, 6.00 is een prima tijd voor baby s om de dag te beginnen, ook al vindt jij dat vroeg! 
En tussen 6.00 en 9.30 zit 3.5 uur dus op zich prima hoor, om dan weer een flesje te geven! 
Ik zie zeker geen reden tot klagen, je kan gewoon doorslapen dus wees daar maar blij mee. Hier moet ik elke nacht minstens 5x mn bed uit voor een speentje of flesje, en mn dochter is ouder dan de jouwe.
 
[quote quote=10301132]Uhh…. waar klaag je over???? Sorry maar je kindje slaapt kei goed door!!!!! Hier ook een papfles maar wordt vaak om 3.00 alweer wakker voor een flesje. En er zijn ook nachten dat ze s avonds maar 80cc drinkt en wél de hele nacht doorslaapt. Doorslapen heeft niet perse met voeding te maken. Om 6.00 een flesje geven en dan gewoon nog even terug naar bed. En anders begin je je dag gewoon vroeg, 6.00 is een prima tijd voor baby s om de dag te beginnen, ook al vindt jij dat vroeg! En tussen 6.00 en 9.30 zit 3.5 uur dus op zich prima hoor, om dan weer een flesje te geven! Ik zie zeker geen reden tot klagen, je kan gewoon doorslapen dus wees daar maar blij mee. Hier moet ik elke nacht minstens 5x mn bed uit voor een speentje of flesje, en mn dochter is ouder dan de jouwe.[/quote]
 
 
 
Waar haal jij uit dat ik kan doorslapen dan?? Mijn oudste word 4 x per nacht wakker net nachtangsten. Dus aub houd je mond over klagen!
 
Terug
Bovenaan