Honger

[quote quote=10301218]Heeft ze al lang last van nachtangsten? En wat doe je dan? Ze zeggen dat je je kindje dan beter niet kan oppakken maar laten huilen vind ik zo zielig[/quote]
Klopt, ik ga bij haar zitten en praat heel rustig tegen haar. Ik pak haar niet vast of iets verder want dan gaat ze slaan. Na een kwartiertje word ze weer rustig en gaat ze weer slapen
 
Mijn zoontje had er ook last van het gaat vanzelf over maar ze hebben toch je aanwezigheid nodig dus inderdaad alles behalve doorslapen... hoe lang heeft ze er al last van?
 
Hoe houd je dat vol dan? Bij mijn zoontje was het maar 2 weken en dat was al slopend... wat is er toen in het ziekenhuis gebeurd als ik vragen mag? Sorry we dwalen een beetje af van dit topic.
 
Ze was rond oud en nieuw heel ziek. Diarree etc. Dat deed zon pijn dat ze terwijl de diarree over was de ontlasting op hield. Forlax niks hielp. Toen heeft ze een hoogopstaande klysma gehad toen was ze nog geen 2 jaar oud. Sindsdien gaan de nachten met pieken en dalen. Soms slaapt ze nachten door en dan weer nachten achter elkaar veel wakker.. het word wel al steeds beter maar het is echt vermoeiend, maar alles voor haar!
 
Fijn dat het in ieder geval beter gaat. Mijn dochter is van de ene op de andere dag opgehouden met slapen. Ze durfde gewoon met geen mogelijkheid meer in haar eigen bed. Toen 2 weken bij mij in bed maar ik sliep niet meer. Toen maanden bij haar broertje bij in haar ledikantje. Misschien kan ze tijdelijk bij jullie op de kamer?
 
Terug
Bovenaan