[quote quote=10502376]Klinkt als een groeispurtje ja ? Mijn dochter heeft rond 5 maanden ook een poosje over de 1 liter heen gezeten. Je kan evt granenpap (geen rijstebloem) aanbieden met een lepeltje, en dan als jij eet evengoed wat stukjes brood om te oefenen? Sommige mensen weken in de oefentijd ook stukjes brood in melk. Misschien dat hij het dan wel wil eten. En je kan altijd groenten en fruit bijgeven tot hij verzadigd is. Evt de groenten mengen met een geprakte aardappel of wat rijst of bonen meepureren. Mijn dochter was toen gek op bruine bonen en appel gepureerd. En ben je al gestart met blootstellen aan ei? Dat zijn allemaal dingetjes die vanaf 6 maanden toegevoegd kunnen worden en waarmee je de maaltijden buiten de melk om wat vullender kan maken.[/quote]
Dankje voor het meedenken! Meeste wat je noemt doen we al. Stukjes vind hij niet lekker, daarom dat we daar even rustig mee aan doen zoals brood. Maar banaan/pindakaas en aardappelen/rijst krijgt hij allemaal al
is meer alleen in de avond dat hij zich eerder meldt. Granen kan ik inderdaad nog proberen.
Dankje voor het meedenken! Meeste wat je noemt doen we al. Stukjes vind hij niet lekker, daarom dat we daar even rustig mee aan doen zoals brood. Maar banaan/pindakaas en aardappelen/rijst krijgt hij allemaal al
is meer alleen in de avond dat hij zich eerder meldt. Granen kan ik inderdaad nog proberen.