Honger?

Ik ben ook geen fles gaan vervangen, maar op deze 4 flessen teert hij al 2 maanden. En omdat je over het algemeen in de loop van het eerste jaar eerder flessen gaat kinderen dan opbouwen twijfelde ik een beetje. Net met de ggd gechat en zij geven aan dat hij gerust een extra flesje mag hebben of dat ik de laatste fles ophoog. Zijn groentehapjes gaan ook heel goed op, dus misschien kan hij deze ook al wat meer krijgen
 
Haha goeie @Essil, zo klinkt het idd wel een beetje. Ik merk ook als ik hem zijn hapjes aan het geven ben dat hij iedere keer heel happerig is naar het lepeltje en als hij het doorgeslikt heeft wil hij gelijk meer. Dus gewoon honger idd. Alleen hij groeit zo goed dat ik daarom dus ook twijfelde. Het is een lekker spekkie ?
 
@CFK; bij bet consultatiebureau zeide ze tegen ons dat 5 voedingen nog heel normaal is rond dat gewicht en leeftijd. Ze zeide dat wanneer de vaste voeding echt steeds meer wordt en je het kunt zien als een voeding, je dan vaak naar 4 voedingen gaat! Dus ik zou denk ik ook een 5e fles geven!
 
Terug
Bovenaan