A
Anoniem
Guest
Hallo iedereen,
Ik heb echt de hele dag door zo'n giga honger, dat ik er gewoon gek (en niet goed) van wordt!
Herkent iemand dit.
Ik moet gewoon blijven eten, maar probeer het toch maar niet te doen.
Vandaag heb ik gewoon naast mijn gewone boterhammen en avondeten tot nu toe al 2 appels, halve komkommer en 3 mandarijntjes en een stuk van een chocoladeletter op.
En vanavond gaat er weer een zak wortels doorheen dat weet ik nu al bijna zeker.
Heb namelijk net gegeten en heb weer gigantische honger.
Ik vind het zo'n vreselijk gevoel en hoop niet dat dit nog maanden zo door gaat.
Heb er nu al een week last van!
En ik wil bewust niet te veel snoepen, omdat ik niet te veel wil aankomen. Maar ja ik heb wel de neiging om ook te veel ongezond te gaan eten.
Zeker als ik dan ff niks gezonds en lekkers in huis heb.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Nathalie
Ik heb echt de hele dag door zo'n giga honger, dat ik er gewoon gek (en niet goed) van wordt!
Herkent iemand dit.
Ik moet gewoon blijven eten, maar probeer het toch maar niet te doen.
Vandaag heb ik gewoon naast mijn gewone boterhammen en avondeten tot nu toe al 2 appels, halve komkommer en 3 mandarijntjes en een stuk van een chocoladeletter op.
En vanavond gaat er weer een zak wortels doorheen dat weet ik nu al bijna zeker.
Heb namelijk net gegeten en heb weer gigantische honger.
Ik vind het zo'n vreselijk gevoel en hoop niet dat dit nog maanden zo door gaat.
Heb er nu al een week last van!
En ik wil bewust niet te veel snoepen, omdat ik niet te veel wil aankomen. Maar ja ik heb wel de neiging om ook te veel ongezond te gaan eten.
Zeker als ik dan ff niks gezonds en lekkers in huis heb.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Nathalie