HONGER!!!!

Dag dames, ik heb een  gek "probleem". Ik ben ruim 17 weken zwanger van ons derde kindje en ik heb werkelijk de hele dag door onwijze HONGER!!  Heb nu, sinds het ontbijt, al een enorme plak ontbijtkoek en een banaan naar binnen gewerkt, en tig koppen thee. Maar het lijkt wel of dat niet aankomt of zo, ik blijf honger houden en word er gek van. Nu wil ik me niet tonnetje rond eten, dus hebben jullie nog tips om de honger te stillen met gezonde snacks o.i.d.?

Groetjes,
Simone

Probeer eens yoghurt.. en yoghurt drink.
Ook een ei tussen de middag wil wel eens helpen.
Die dingen willen vaak je maag een vol gevoel geven.

(o en het is herkenbaar hoor ;))

Liefs Jazzie

Erg he? Ik heb ook het gevoel dat ik me volprop, maar aan de andere kant, als je gezonde dingen eet, dan wordt je echt niet zo snel een tonnetje.

Ik eet vooral boterhammen, crackers, extra fruit, extra groente (bv stuk komkommer), of een bord pap of yoghurt. Extra beker melk.

Op een willekeurige dag eet ik dus makkelijk 8 boterhammen, 4 stuks fruit, 2 (gezonde) toetjes, 4 bekers melk, 6 koppen kruidenthee, 2 glazen roosvicee of water, warme maaltijd, stuk ontbijtkoek of eierkoek...

Tja, de teller staat nu op 9 kilo, dus dat is eigenlijk best netjes met 30 weken. Dus blijf ik er maar gewoon aan toegeven. Bovendien word ik erg misselijk als ik dan niet zou eten...

Succes ermee!

Groetjes, Karin
(30 wkn van 2e)

Hallo Dames,

Die HONGER herken ik ook..
Af en toe word ik echt heel erg misselijk als ik er niet aan toegeef en als ik te lang
wacht met avondeten moet ik soms ook spugen.

Ik probeer ook steeds gezonde dingen te eten: Yoghurt, fruit, een liga, zoiets maar af en toe kan ik ook gewoon niet van de toastjes of chocolade afblijven..

Ik ben nu 19 weken zwanger en bijna 5 kg bijgekomen.
Is dit heel veel, vraag ik mezelf nu af??
Mijn buik is aardig zichtbaar en verder heb ik ook een laagje vet op de heupen erbij gekregen al. Voor de rest ben ik nog dezelfde!!

Succes met de gezonde tussendoortjes!!
Liefs nancy

Mag ik een beetje van jullie honger af hebben. Hier totaal geen honger namelijk. Moet mezelf dwingen genoeg binnen te krijgen.

Als je vezelrijk eet vult dat sneller. Van witbrood kan je bijv heel veel op. Neem bijvoorbeeld bakje yoghurt met museli ofzo.

Ik heb ook juist dat ik lekkere dingen ineens niet lus. Ik ben inmiddels bijna 19 weken zwanger. Toen ik 17 weken zwanger was, ben ik maar 1 kg gegroeid. Weet niet hoe het nu is natuurlijk.

Denk dat het bij mij ook nog wel veranderd hoor.

Liefs Nathalie

Ik ben JALOERS!!!

wou dat ik zo'n honger had. Ik kan zelf namelijk niets binnenhouden en heb al verschillende medicijnen gehad. Bel morgen maar weer eens de huisarts want dit kan zo niet langer....

groetjes

O O O o,

Zo herkenbaar die honger! Bij de eerste zwangershap heb ik me er helemaal aan toegegeven, 5 rauwe haringen per dag, m&m's, etc. Ben toen ook 30 kilo aangekomen, gelukkig heb ik dat met veel sporten eraf gekregen (woog voor mijn huidige zwangerschap weer 49 kilo), maar wil dat niet meer meemaken. Nu probeer ik me af te leiden door gewoon veel te drinken en om de twee uur iets te eten (ggen snoep, chocola of haring, maar cup-a-soep, boterhammetje, sinaasappel) Heel moeilijk, maar ben nu 12 weken en pas 2 kilo aangekomen, dus hopelijk helpt het bij jou ook!

Groetjes

Je schijnt het beste een bruine boterham te kunnen nemen, ook om te voorkomen dat je suiker gaat slingeren. Yoghurt met fruit vult ook altijd, en ik herken het, maar bij mij is het hongergevoel (ben nu 30 weken) stukken minder. Zolang je gezond eet....en 's avonds voor het slapen een boterham helpt tegen de nachthonger. Succes!

Terug
Bovenaan