hongergevoel

Pfff plaatst ie hem niet,
Ik heb dat dit keer niet, maar bij jongens at ik zeker 8-10 boterhammen per dag, de hele dag fruit een flinke avondmaaltijd en nog wat voor ik ging slapen!
Als je trek hebt moet je eten, je lichaam vraagt er niet voor niks om!
Groetjes MJ
 
Dankjewel voor jullie reacties.

Maak nu gewoon (rode bieten) salade en koop veel rauwkost en dat helpt opzich wel en dan komen de vit en ijzer ook extra binnen...

door de salade doe ik appel, augurk en zilveruitjes, doperwertjes rode bieten, smac en slasaus,
heb nu magere smac gekocht en wat minder slasaus dan anders...

Hopelijk vallen de kilos straks heel erg mee,
maar jah het rare is dat ondanks 2,5 week bunkeren ik toch op de weegschaal nauwelijks ben aankomen (2 ons).

Dankjewel voor jullie reacties,

,
 
ik eet ook veel nu ben nu bijna 28 weken en eet veel fruit enzo... nu al een bak druiven op:S blijft weinig van over hahah...

savonds voor ik naar bed ga eet ik nog corn flaks mmmm en smiddags gewoon brood sochtends ook.. grijp niet snel naar koek snoep of ships gewoon geen trek ik.. geef me een bak fruit en ik ben zoet de hele avond haha.. met mijn eerste zwangerschap had ik dat niet... en me zoontje eet gewoon mee hoor met mij fruit brood zoeel als ik eet en hij nog niet in bed ligt:) van de druiven heeft hij niks van gezien hahah... staat nog een bak hoop me in te kunnen houden :S
 
He Mini,
Ik heb ook last van hongergevoel, eigenlijk ook over de hele dag. Ik probeer er zo min mogelijk aan toe te geven. Wel gezonde dingen te blijven eten en iig geen knorrende buik te hebben.
Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om aan het hongergevoel toe te geven, ik heb nl heel erg lang ontzettend streng gelijnd. Maar nu met baby in de buik kan dat niet meer...
Maar rauwkost eten als tussendoortje is altijd goed, fruit natuurlijk ook (niet te veel; zet om in suikers) en je boterhammen. Volgens mij doe je het hartstikke goed!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan