Hongerige-baby-club

Hi Lies!
Ik heb even teruggelezen en ik zag je bericht ja.
Mick eet inderdaad ook de hele tijd zijn handen op enzo.
Ik vind het gewoon zielig en vervelend voor hem, hij begon zich net lekker te ontwikkelen, was druk bezig met van alles en ik zie gewoon dat hij nu de hele tijd bezig is rond de voeding met dat eten en dat zuur. Hij wil niet liggen in de box en in de wagen.

Hij huilt niet eens extreem veel, maar is gewoon weer niet happy. Ik word er zo moe van!
Ik wil me niet de hele tijd met de voeding bezig moeten houden.

Ik heb wel het idee dat het iedere keer dat we naar de osteopaat zijn geweest even beter gaat, maar dan zakt het weer af. We zijn nu twee keer geweest.

Mick heeft er ook wel goede momenten tussenzitten, maar ik zie hem gewoon worstelen rond voedingstijd en een tijdje later in zijn bed.
's Nachts is het nu ook weer raak. De eerste keer geef ik hem de speen en dan valt hij weer voor een uurtje in slaap. Twee weken geleden ofzo begon hij met doorslapen. Dat is dus weer gestopt.

Zo irritant, je bent zo dichtbij lekker een beetje onbezorgd genieten ( vooral Mick zelf ook) en dan denk je dat je het gevonden hebt en dan is het weer wat anders.

Maar als ik zo lees dan moet het dit wel zijn, hoop dat het doktercircus een beetje opschiet.

Bedankt hoor!
Groetjes,
Natalie
 
Nou, we zijn geweest!
Ze dacht aan koemelkallergie of reflux.
Het geven van medicatie doet ze liever niet meteen; eerst proberen of het de allergie is.
Mick krijgt nu dus Friso Allergy care en ligt heerlijk zonder zijn inbakerdoek te slapen.
Hij jammerde even en het leek eindelijk eens te helpen toen ik hem oppakte. Maar goed, ik durf hier nog niks aan te verbinden natuurlijk...!

De 6e bellen ze me om te vragen hoe het gaat en als het goed gaat gaan ze weer provoceren.
Als het nou niet gaat krijgt hij medicatie voor de reflux.

Super, meteen actie, ik ben erg te spreken over het ziekenhuis! Meer dan over deartsen op de huisartsenpost...

Groetjes!
 
Dirksmamma, jij ontzettend bedankt!
Wie weet hoe lang ik was door blijven modderen.
Na jouw bericht ben ik veel gaan lezen en gingen er eindelijk goede belletjes rinkelen!

Het is niet leuk als Mick iets heeft en ik ben best teleurgesteld over de afgelopen tijd. Maar dan heb ik toch maar liever dat ik weet WAT er is.

Groetjes,
Natalie
 
Terug
Bovenaan