Hongerige baby tips???

<p>Hallo allemaal,</p><p>wij hebben een dochter van dinsdag 6 weken. We zaten op 7/8 voedingen op een dag van 4 scheppen 135 cc. Ze kwam meestal dan net niet op de liter uit. We hadden een heel goed ritme in de nacht. Begin van de avond ging ze clusteren en liet ze in de nacht er gerust 4 uur a 4,5 uur tussen. Nu heeft ze dus het clusteren naar de nacht verschoven en komt ze na 2,5 a 3 uur alweer. Maar omdat ze aan de einde van de dag al bijna over de liter zit durf ik er ook niet meer teveel te geven voor de nacht dus ergens logisch dat ze dat inhaalt. Onze grote vraag is dan ook hoe gaan we dat doorbreken??? Ik ben al opgehoogd naar 165 cc maar dan nog wil ze 6/8 voedingen wat dus echt niet meer kan. Heb ook eventueel gelezen over Nutricia forte? Alle tips zijn welkom.</p>

Wij zijn met 4 weken overgestapt op nutrilon forte. Doe het wel geleidelijk (een schepje inwisselen doet soms al wonderen!) en reken op krampjes omdat ze moet wennen aan de samenstelling. Maar als dat eenmaal op orde is, maakt het echt een heel groot verschil! Wij gingen van 11 voedingen per dag naar 7/8 en onze meid sliep ook nog eens door met 7 weken. Of dat met forte te maken heeft, weet ik niet, maar fijn was het wel ;) Succes!

Ja ik heb er wel wat over gelezen maar hebben jullie dit dan nog eerst besproken met het bureautje? Jullie hebben wel goede ervaringen met forte?

Bij mijn dochter van 4 heeft het goed geholpen je kan het alvast 2 weken proberen want bij mijn dochter duurde het 3 maanden voordat ik het van het consultatie bureau mocht proberen omdat ze eerst allerlei andere dingen wilde proberen terwijl ik al gelijk zei ze heeft gewoon niet genoeg aan de voeding. 

Hier ook goede ervaringen met forte. Wel Kruidvat merk. Wij mixen de voeding dus bijvoorbeeld 2 scheppen forte en 2 normaal. Niet eerst overlegd op het cb. 

Ow super wat raden jullie dan aan? Vannacht beginnen met 1 schepje? Dus 4 scheppen normaal en 1 schepje forte? Voor de nacht?

Hoi heb je al eens geprobeerd johannesbroodpitmeel????
onze zoon is nu 9 weken en ik liep ook continue te klooien!!!het was echt niet meer leuk zo zielig  Zoveel honger alleen ma huilen en direct handjes in de mond !!! Ik zit nu sinds 3 weken op 160ml water + 5 scheppen nutrilon en 2 scheppen johannesbroodpitmeel. Dit werkt perfect ik geef wel nog 6 voedingwn per dag minder lukt niet. 
onze zoon kon ook heel moeilijk poepen en nu door de johannesbroodpitmeel heeft die soms enorme spuitluiers maar goed beter eruit dan krampjes in de buik!!! En het cb zegt dat het niet erg is.

Terug
Bovenaan