Hongerige baby tips???

Oh en de forte geprobeerd..  nou dat was: alleen maar spugen krampen meer honger en de nacht niet meer doorslapen. Voor ons was dat dus helaas geen oplossing.

Spuugt je dochtertje ook? Anders kan je er ook johannesbrood doorheen doen. Als ze alleen een hongerige baby is zou ik de helft forte doen en de helft gewone en zo langzaam opbouwen 

Nee ze spuugt niet en tot nu toe ook geen darmkrampjes ze was net alweer over stuur na 2 uur dus nu begonnen met 2 schepjes gewoon en 2 schepjes forte ben benieuwd haha

Dan zou ik geen johannesbrood geven maar beginnen met Nutrilon forte. Kan je gewoon bij de drogist of in de supermarkt kopen bij alle andere poedermelk. Ik zou dan beginnen half forte en half standaard en dan langzaam opbouwen 

Johannesbroodpitmeel is idd voor spugen eigenlijk maar Bij mij was de johannesbroodpitmeel geadviseerd door het cb doordat het dikker word vult het dus meer. En het werk perfect . Je haalt het gewoon bij de jumbo bijvoorbeeld ik heb het ook van jumbo eigen merk.

Wij zijn vanaf gister gestart met de forte Nutrilon. Oké toeval of niet maar het is vannacht super gegaan! Eindelijk weer 4,5 a 5 uur er tussen.. Jeeh ben benieuwd hoe het overdag gaat.Ik hoop dat de tijden van rekken en de hele tijd kijken hoeveel ze al op heeft voorbij zijn vanaf nu en we een tevreden meisje krijgen. Bedankt voor het meedenken en de tips.

Terug
Bovenaan