Hongerige baby

Hallo allemaal,

Ik heb een dochtertje van bijna 3 weken. Ze is vanaf haar geboorte vaak erg hongerig en zijn daarom ook op advies vd verloskundige snel overgestapt op voeding voor hongerige baby’s ( forte).
Hierdoor zou ze langer vol moeten zitten en meer ruimte tussen haar flesjes moeten laten. Nu is het alleen zo dat ze precies om de 3 uren aangeeft dat ze honger heeft. Ook snachts. We hebben ook al Johannesbroodpitmeel gehaald om het te verdikken zodat ze langer vol zit maar dit helpt niet. Ze krijgt elke voeding al 120cc dus daar kan het ook niet aan liggen. Heeft iemand tips?
 
Ze is nog maar 3 weken. Toch normaal dat ze om de 3 uur komt?
Speen gebruiken met klein gaatje zodat ze meer moeite moet doen. Of voor de avond rijstebloem?
 
Dat het om de 3 uren is vrij normaal inderdaad maar omdat ze 120cc krijgt word het dan teveel. Maar met minder neemt ze echt niet genoegen. Vandaar dat ik om tips vraag haha. Mischien beetje verkeerd neergezet. Ze blijft hongerig terwijl ze al speciale voeding krijgt en haar voeding verdikt wordt.
Hoelang ze over de fles doet verschilt per hoe moe ze is. De ene keer is het binnen 5 minuten op en de andere keer doet ze er bijna een half uur over 
 
Ik zou me niet de druk maken. Hier precies hetzelfde .. hij is nu ruim 3 maanden en geen forte meer nodig in principe. Toen hij 3 weken was zaten we op dezelfde hoeveelheid. Ze zullen inderdaad zeggen dat hij er ruim boven zit, zoals hun het berekenen. Ik ben daar in het begin ook super onzeker over geweest. Tot dat ik die hele stomme berekening ben los gaan laten. En zo heb gekeken, als ze onder de liter blijven is het goed. Ene heeft nou meer nodig als de ander. Komt allemaal weer goed .. ze zal het nu gewoon wat meer nodig hebben. 
 
Terug
Bovenaan