Hongerige baby

Ik deed even kijken en zag dat 1 voor pasgeborenen zijn en fase 2 vanaf 3 maanden. Hij zit nu heel gelukkig en actief bij mijn vrouw op schoot. Dus hij voelt zich goed.

Die fase 2 spenen zijn vaak niet nodig, zolang je kindje goed de tijd neemt om te drinken, hou je gewoon lekker dezelfde speen. Mijn kleine man van 10 maanden heeft ook gewoon speen 1 en drinkt een kwartier over zijn 210cc fles, dus dat is gewoon goed.
Als het echt langer dan 30 minuten gaat duren, neem je een flesspeen 2. Of kun je speen 1 en 2 afwisselen. Het gat in speen 2 is ook niet groot genoeg voor papflessen. 
Wij hebben ook een hongerige baby, binnen no time zaten wij op 990cc forte voeding. Ik was blij dat we met hapjes mochten beginnen toen hij 4 maanden was. Hij is zo gulzig dat dit vanaf dag 1 een succes was. Doordat er vast voedsel bij kwam nam bij ons het teruggeven van mondjes ook af.

Je hebt van dr brown ook 0 speen, prematuur staat er op. Bij ons hielp die heel erg. Ze is nu 7 maand en gebruiken die nog steeds, voor nummer 1 is ze te gulzig.
De medewerkster van de etos zij dat je ook niet naar die nummer moet kijken en naar hoe oud een kind is, maar echt naar hoe je kind drinkt. De prematuur speen van dr brown verkopen ze bij ons uitsluitend bij de Etos, maar vast online ook te vinden! 

Hoihoi hier ook een baby van 3 weken oud en lijkt ook een erge hongerige baby.
Moet zeggen dat ik 2.5 tot 3 uur netjes vind  en graag wilde ze mijnn  zoontje dat deed. 
Hier komt die zo om de 1.5 uur  en met zelfs naar een halfuur weer.
Ik probeer dan te rekken maar meneer trekt een  scheur  open en stopt  pas als er een fles inzit. 
Ik ga maandag ook even overleggen met het cb.
Hij krijgt namelijk al meer dan die mag krijgen  8x 100 ml.
En hij weegt zn 3200 gram  dus eigenlijk  voor zijn gewicht  al veel meer dan mag dus lijkt het mij geen optie hem nog meer te geven. 
Merk ook dar ik het erg lastig vind. 

Terug
Bovenaan