hongerige baby!!!!

Ik heb ook een hongerige baby gehad, nu al bijna een dreumes en al een stuk minder hongerig. Ik zou als ik jou was toch echt proberen de liter niet te overschrijden, dat is slecht voor de niertjes. Ik zou ook overstappen op voeding voor hongerige babies, op zich is het verstandiger om dat in etappes te doen lijkt mij. Toch zou ik ook eens kijken of hij echt altijd honger heeft en dat het niet iets anders is, je kunt ze ook overvoeren. Mijn zoontje had ook veel honger en ik deed (met 3,5 maanden) rijstebloem door zijn flesje, toen we op vakantie waren en hij op onze kamer sliep hoorde ik dat hij 's nachts gewoon wakker werd van de krampjes, het was dus teveel van het goede. Het blijft zoeken maar hou de optie dat je misschien wel teveel geeft wel in je achterhoofd.

Hoi,

Ook ik heb zo een hongerlapje. Daarom heb ik vande week iom de kinderarts rijstebloem door de fles gedaan. Als ze dan nog heel snel komt mag ik af en toe een fruithapje geven. En ze is pas 14 weken. Ze is een tijd ziek geweest en is daarom bezig met inhalen. De kinderarts vind het niet raar dat ze zo een honger heeft want ze groeit als kool. Ze kreeg sowieso al een liter voeding per dag voor hongerige baby's en dan ook JBPM er door om het wat dikker te maken. Nu dit allemaal niet meer werkt krijgt ze rijstebloem. 1 schepje... en dat gaat een stuk beter.
Ik had hier ook over gebeld met de wijkverpleegkundige maar die had het alleen maar over een protocol dat kinderen te dik worden. De kinderarts kijkt gelukkig wat verder als zijn neus lang is :)

Groetjes,

Frieda
Mv Kyra 07-06-2007

hoi
hier ook een hongerige baby naomy kreeg eerst bv maar daar had ze niej genoeg aan dus over naar fv   ze kwam steeds om de 2 uur en ze had 150   met hoeveel weken dat weet ik niej meer maar weet wel heel snel   dus mocht ik 175 geven ook dit hielp niej rijstebloem er door proberen oket kreeg ze harde ontlasting van toen over naar nutrilon forte   dit werkte iets ze had ook nutriton voor het spugen   dus   toen weer cb gebelt mocht 200cc proberen eindelijk het werkte   jah voor even dus ze is nu   5 en halve maand heeft 4 flessen van 250cc waar van 1 pap fles in de morgen 3 melk flessen groente en tussen door wa lekkers en soms heeft ze nog niej genoeg   maar ik hou me eigen hier haan want ze heeft best veel dus   met 3 maand heeft ze der eigen zelf op 4 flessen gezet das ook vrij snel heb nog de 5 de fles erin moeten proberen te propen van het cb nou daar begin ik dus niej aan heb ook gelijk gezegt van ga haar niej dwingen met eten deden jouw ouders ook niej toen je klein was lijkt me zo hahaha maar ga op je gevoel af je weet zelf wat beste is alleen niej meer als 1 liter melk perdag fv

Terug
Bovenaan