Hongerrr!

Wat hier heel goed werkte: grotere flessen en dan ietsje meer tijd er tussen. Esther sliep toen spontaan door van 19.45 tot 7.00 uur, dus meteen op 4 flessen!
En verder zou ik lekker over gaan op de extra hoor! Waarom mengen, als je kindje echt honger heeft? Is alleen extra niet handiger? En die krampjes is niet blijvend en het hóeft niet eens te gebeuren. Esther heeft er helemaal geen last van gehad.

Succes!

meer dan een liter geven moet je echt niet doen hoor.als je dat structureel doet moeten de nieren veel te hard werken om alle voedingsstoffen te verwerken en dat kan tot ernstig nierfalen leiden.boas was ook vreselijk hongerig en hier werkt friso extra perfect!!ik zou het dus zeker gaan gebruiken als ik jou was.als je kindje snel spuugt kun je er nutriton(=johannesbroodpitmeel) bij doen.is ook nog eens goed voor de darmpjes,ze krijgen er boterzachte ontlasting van.de combinatie met friso comfort is in principe hetzelfde(zit ook johannesbroodpitmeel in) alleen door het mengen heb je in verhouding minder extra,dus minder effect.snap je?
groetjes kari

Ik ben het met Eveline en Kari eens. Ik zou overstappen op alles met Extra te geven en eventueel nog dat Johannesbroodpitmeel. Meer dan 1 liter zou ik  niet zo snel doen. Als je de nieren van je kindje beschadigd dan kun je nog veel grotere problemen krijgen. En dat zie je misschien niet nu meteen, maar sommige dingen uiten zich later.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan