Hoodpijn/Paracetamol?

Hé Lynn,

Wat ontzettend vervelend joh! Hier ook een hoofdpijnexpert helaas. Als het niet te harden is, na een goeie nacht slaap enz nog niet over is, is een parecetamol soms het enige wat helpt. Liever neem je niks, maar in dit geval kun je het echt wel doen denk ik. Idd de gewone parecetamol zonder codeine oid. Voor overleg kun je altijd je huisarts bellen. Maar ook naar morgen toe, meid je mag nu echt wel even ontspannen hoor... Oja, je kunt (vooral als je normaal geen pijnstillers slikt) een halve nemen. Kan ook al helpen!

Wens je een pijnvrije dag toe en hoop dat je heerlijk slaapt. Morgen is jullie mooie dag!

Liefs

Gewoon nemen! Dat mag echt. Niet te vaak natuurlijk.
In mijn vorige zwangerschap had ik super veel rugpijn, toen heb ik ook gewoon paracetamol genomen.
En je zit nu in je tweede trimester. Dat is de minst erge periode om iets in te nemen. Je kindjes zijn al "af' , Dus voor de ontwikkeling is het sowieso niet schadelijk.

hey lynn,

ik heb er ook enorm last van nu zo'n 2 a 3 weken denk ik. ik was ook erg bang om wat te slikken, maar mn verloskundige zei dat ik 3x per dag 2 paracetamols mag slikken, dus elke 6 uur. niet elke dag natuurlijk maar als het echt zo erg is. kan echt geen kwaad dus! en je voelt je gegarandeerd beter daarna!

xxxx

Terug
Bovenaan