Hoofd te groot voor kleding

<p><span style="font-size: 16px;">Onze dochter haar hoofd groeid volgens het gemiddelde lijntje, maar de rest zit er een stuk onder. Lengte zelfs onder de onderste lijn. Ze is 1 jaar geworden deze maand is 66 cm en 7,3 kg en zit in maat 62, bijna maat 68. Is verder niet erg, maar met kleren aantrekken word het steeds moeilijker, omdat haar hoofd (omtrek 44 cm) erg moeilijk door het gat past. Heeft iemand nog tips voor een bepaald kledingmerk of iets? Ik ben erg slecht in naaien.?</span></p>

Hoi mijn kleintje heeft hetzelfde maar ik
haal alle kleding van h&m met drukknoopjes bij de nek die je kan openen en meer ruimte hebt om het hoofdje doorheen te doen, ideaal

Geen tips voor een merk maar vanwege dit probleem hebben mijn kinderen veel kleren met knoopjes op de schouder. (Hema?) Net even wat makkelijker met aan doen. Of ipv tshirts in de zomer meer polo's (h&m heeft prima polo's).
Ook dragen ze relatief snel al een grote maat. Onze kleine draagt sinds hij 19maand is al maatje 98, evt mouwen beetje oprollen maar gaat prima.

1 jaar en in maatje 62 ?? Klopt dit wel dat is wel echt heel smal toch?
Indd de maat 62 hebben druk knopen en misschien wat  shirts kopen met veel elastane erin dat rekt ook lekker mee .

[quote quote=10398710]Hoi mijn kleintje heeft hetzelfde maar ik haal alle kleding van h&m met drukknoopjes bij de nek die je kan openen en meer ruimte hebt om het hoofdje doorheen te doen, ideaal[/quote]
Bedankt! Zal eens kijken bij de h&m site! 

[quote quote=10398713]Geen tips voor een merk maar vanwege dit probleem hebben mijn kinderen veel kleren met knoopjes op de schouder. (Hema?) Net even wat makkelijker met aan doen. Of ipv tshirts in de zomer meer polo’s (h&m heeft prima polo’s). Ook dragen ze relatief snel al een grote maat. Onze kleine draagt sinds hij 19maand is al maatje 98, evt mouwen beetje oprollen maar gaat prima.[/quote]
Ik heb bij de Hema een shirt met drukknoopjes op de schouder van een maatje groter gekocht (wat echt ruim zit, en de mouwtjes een paar keer dubbel moeten), maar toch gaat haar hoofd er moeilijk doorheen...

[quote quote=10398737]In die kleine maatjes heeft vrijwel alles nog drukknopen toch? Lukt het dan alsnog niet?[/quote]
Helaas, maar wel als de drukknoopjes tot halverwege de rug gaan. Maar dat heeft lang niet elke winkel.

Terug
Bovenaan