Hoofd te groot voor kleding

[quote quote=10398743]1 jaar en in maatje 62 ?? Klopt dit wel dat is wel echt heel smal toch? Indd de maat 62 hebben druk knopen en misschien wat shirts kopen met veel elastane erin dat rekt ook lekker mee .[/quote] Ze is te vroeg geboren en zat met 4 maanden pas in maatje 50. Ze is kort van stuk. Ik moet inderdaad opletten dat ik geen merken koop die smal vallen. Maar maatje 68 valt meestal bij haar nog best groot. 

Bekend probleem, al kom ik er meestal wel uit met die drukknoopjes op de schouder. Veel blousjes, tuniekjes, vestjes die je dicht als trui kunt dragen. Oh en bij de zeeman verkopen ze mouwloze rompertjes waarvan je de schouder open kan doen met knoopjes en dan heb je een heel groot gat nek+armsgat, vind het altijd wel fijn als rompertjes niet te groot zijn want dan zakt die luier er zo uit. 

Mijn dochtertje heeft daar ook last van, je zou kunnen kijken bij de h&m of zara van de zara zou je wel maat groter moeten als er geen drukknoppen op zitten. Want die kleding vallen kleiner dan van de h&m en anders krijg hem echt niet op het hoofdje heen.

Terug
Bovenaan